loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری عوض شدی,    دانلود آهنگ mp3 حسین منتظری بی طاقت,    آهنگ mp3 حسین منتظری اولین برخورد,  &nbs

حسین بازدید : 23 شنبه 28 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری عوض شدی
,    دانلود آهنگ mp3 حسین منتظری بی طاقت
,    آهنگ mp3 حسین منتظری اولین برخورد
,    دانلود آهنگ mp3 جدید حسین منتظری نگات به دنبال کیه
,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری بخشیدم
,    حسین منتظری یه دیوونه
,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری اخر نشد
,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری خوب و مثبت
,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری بیا بیا
,    دانلود آهنگ mp3

متن آهنگ جدید حسین منتظری نگات به دنبال کیه

دلم داره واسه تو پر میکشه

تو بازم نگاه کن به من از غرورت چیزی کم نمیشه

کم نمیشه پرسشه من اینه ازت

میری پیه کی که منو خط میزنی

برم نگردی اینو بدون هنوز تویه قلبه منی

چجوری باید بشناسمت نگات به دنباله کیه

فانوسه راهه من تویی بدونه تو تاریکیه

میشه یه روزی که بگی همقد شونه هام بایست

میخوام که اعتراف کنم کسی به زیباییه تو نیست

نگات به دنبال کیه

شعر آهنگ جدید حسین منتظری نگات به دنبال کیه

چه کاری مونده باز که واسه تو انجام بدم

حسی که دارمو باید به چه زبونی بهت بگم

اینقده اذیتم نکن غروره عاشقت به جاش

کنار سرد بودنت یه ذره هم لطیف باش

نگات به دنبال کیه

فانوسه راهه من تویی بدونه تو تاریکیه

میشه یه روزی که بگی همقد شونه هام بایست

میخوام که اعتراف کنم کسی به زیباییه تو نیست

 

https://www.jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری عوض شدی دانلود آهنگ mp3 حسین منتظری بی طاقت آهنگ mp3 حسین منتظری اولین برخورد دانلود آهنگ mp3 جدید حسین منتظری نگات به دنبال کیه دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری بخشیدم حسین منتظری یه دیوونه دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری اخر نشد دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری خوب و مثبت دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری بیا بیا دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو