loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ MP3 خداحافظ اخرین بخار نفسم,    دانلود آهنگ MP3 جدید مهراب میشکنم,    دانلود اهنگ MP3 مهراب رفاقت,    متن اهنگ MP3 خداحافظ

حسین بازدید : 61 یکشنبه 29 دی 1398


,    دانلود اهنگ MP3 خداحافظ اخرین بخار نفسم
,    دانلود آهنگ MP3 جدید مهراب میشکنم
,    دانلود اهنگ MP3 مهراب رفاقت
,    متن اهنگ MP3 خداحافظ مهراب و امید کرمی
,    اهنگ MP3 مهراب خداحافظی تلخ
,    اهنگ MP3 خداحافظ مهراب خسته صدا
,    اهنگ MP3 مهراب دلبر
,    دانلود اهنگ MP3 مهراب عروسی عشقم
,    دانلود اهنگ MP3 جدید مهراب بی عاطفه
,    دانلود آهنگ
,   

متن آهنگ مهراب خداحافظ

matn ahang mehrab khodahafz

وقت نشد خداحافظی کنیم با هم خانوم من اومدی سر خاکم گریه نکن رو خاک من زانو نزن

vaght nashod khodahafzi konim ba ham khanomam man omdam sar khak grye nkon ro khak man zano nzn

میدونم تقصیر من بود چشات از دست رفت تقصیر خدا نبود امید تو از قصد رفت وقتی بیدار شدی

midonam taghsir man bod cheshat az dast raft taghsir khoda nabod omid to az ghasd raft vaghti bidar shodi

دنبال من دیگه نگرد نگو دوسم داشتی به خاطرات دیگه نخند نگو دوسم داشتی به خاطرات دیگه

donbal man dige ngrd nago dostam nadashti be khatratet dige labkhand nazan

نخند مادرت دید تو رو بازم منو نفرین کرد من مردم گریه میکردم مادر تو دست میزد آخرشم زهرشو

ریخت ما رو از هم دیگه جدا کرد خوت شاهد بودی نبود از من بالا تر تا وقتی من بودم هیچکس بهت

چیزی نگفت حالا که من نیستم هیچ جا بدون تیزی نرو با همه جنگ کردم با همه تیزی به دست بپا

گیریت نیارن دشمنام گینه ان دلبرم میرم من زخم زبون نشنویآ به همه بگو که دور منو خط زدیآ میدونم

خوب نبودم هی میکردم خود زنی مگه قول ندادی رفتم بهم فحش ندی با چشمای خودم به قبر من

زل زدی واسه عروسیمون رو ماشینت گل زدی چه عجب بانوی من به قبر من سر زدی قول دادی

zol zadi vase arosi ro mashint gol zadi che ajab banoy man be ghabr man sar zadi

میای پیشم خودت تو خواب حرف زدی اهه صب کن ببینم کجا میری مرد ادامه بده داش امید خداحافظ

miyay pisham khodet to khab harf zadi ahe sob kon bbnam koja biri mard edame bde dash omid khodahafz bye

زندگی خداحفظ دنیای من خداحافظ مادرم خداحافظ توله ی من خداحافظ خاطرات خداحافظ خودزنی

zandgi bye donyay man khodazafz

http://tibamusic.com

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ MP3 خداحافظ اخرین بخار نفسم دانلود آهنگ MP3 جدید مهراب میشکنم دانلود اهنگ MP3 مهراب رفاقت متن اهنگ MP3 خداحافظ مهراب و امید کرمی اهنگ MP3 مهراب خداحافظی تلخ اهنگ MP3 خداحافظ مهراب خسته صدا اهنگ MP3 مهراب دلبر دانلود اهنگ MP3 مهراب عروسی عشقم دانلود اهنگ MP3 جدید مهراب بی عاطفه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو