loading...

دانلود موزیک درخواستی

mp3 پویا یزدانی شدم فدات ,دانلود ریمیکس mp3 پویا یزدانی شدم فدات ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ محلی,دانلود آهنگ بیکلام mp3 پویا یزدانی شدم فدات,کد آهنگ پیشواز mp3 پویا یزدانی شدم فدات ,Download music,متن آ

حسین بازدید : 31 سه شنبه 01 بهمن 1398

mp3 پویا یزدانی شدم فدات ,دانلود ریمیکس mp3 پویا یزدانی شدم فدات ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ محلی,دانلود آهنگ بیکلام mp3 پویا یزدانی شدم فدات,کد آهنگ پیشواز mp3 پویا یزدانی شدم فدات ,Download music,متن آهنگ mp3 پویا یزدانی شدم فدات ,دانلود اهنگ قدیمی mp3 پویا یزدانی شدم فدات,دانلود آهنگ جدید mp3 پویا یزدانی شدم فدات با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ با کیفیت اصلی mp3 پویا یزدانی شدم فدات 6732,دانلود آهنگ جدید mp3 پویا یزدانی شدم فدات 6732,دانلود آهنگ جدید mp3 پویا یزدانی شدم فدات ,متن آهنگ,دانلود آهنگ mp3 پویا یزدانی شدم فدات ,دانلود آهنگ زیبای mp3 پویا یزدانی شدم فدات ,دانلود آهنگ mp3 mp3 پویا یزدانی شدم فدات ,تکست آهنگ mp3 پویا یزدانی شدم فدات ,

 

 

فدای اون ناز نگات من میمیرم واسه چشات

اون دل و اون ناز صدا بخون با من اون قصه ها

ساکت و آروم میشینم تا برام قصه بگی

قصه عشق و عاشقی واسه دل خسته بگی

نگات پر از محبته حرفات همش حقیقته

از ته دل بهت میگم آبی دریا شدم ………

الهی من بشم فدات بدون جونم دادم برات 

فدای اون ناز نگات من میمیرم واسه چشات

اون دل و اون ناز صدا بخون با من اون قصه ها

ساکت و آروم میشینم تا برام قصه بگی

قصه عشق و عاشقی واسه دل خسته بگی

دانلود آهنگ mp3

منبع ناکامان







برچسب ها mp3 پویا یزدانی شدم فدات دانلود ریمیکس mp3 پویا یزدانی شدم فدات دانلود آهنگ دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ بیکلام mp3 پویا یزدانی شدم فدات کد آهنگ پیشواز mp3 پویا یزدانی شدم فدات Download music متن آهنگ mp3 پویا یزدانی شدم فدات دانلود اهنگ قدیمی mp3 پویا یزدانی شدم فدات دانلود آهنگ جدید mp3 پویا یزدانی شدم فدات با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ با کیفیت اصلی mp3 پویا یزدانی شدم فدات 6732 دانلود آهنگ جدید mp3 پویا یزدانی شدم فدات 6732 دانلود آهنگ جدید mp3 پویا یزدانی شدم فدات متن آهنگ دانلود آهنگ mp3 پویا یزدانی شدم فدات دانلود آهنگ زیبای mp3 پویا یزدانی شدم فدات دانلود آهنگ mp3 mp3 پویا یزدانی شدم فدات تکست آهنگ mp3 پویا یزدانی شدم فدات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو