loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ mp3 چشمای عاشق من جز تو نمیدید,    دانلود آهنگ mp3 هوای بارون مهدی شکوهی با کیفیت 320,    اهنگ mp3 بارون نم نم چترو خیابون اپارات, &n

حسین بازدید : 79 پنجشنبه 03 بهمن 1398



,    دانلود اهنگ mp3 چشمای عاشق من جز تو نمیدید
,    دانلود آهنگ mp3 هوای بارون مهدی شکوهی با کیفیت 320
,    اهنگ mp3 بارون نم نم چترو خیابون اپارات
,    بارونه نم نم چتر و خيابون
,    آهنگ mp3 بارون نم نم چترو خیابون بازم دلم هواتو کرده زیر بارون
,    میکس بارون نم نم
,    اهنگ mp3 جدید بارون نم نم
,    متن آهنگ mp3 بارون مهدی شکوهی
,    دانلود آهنگ mp3 بارون نم نم از فانی
,    دانلود آهنگ mp3
,   

 

 

 

بارون نم نم چتر و خیابون بازم دلم هواتو کرده زیر بارون

دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

بارون نم نم چتر و خیابون بازم دلم هواتو کرده زیر بارون

دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

میدونم روزای خوبی توی راهه واسه ی من فقط عشق تو تکیه گاهه

حرفامو نگفته از چشام می خونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی

میدونم روزای خوبی توی راهه واسه ی من فقط عشق تو تکیه گاهه

حرفامو نگفته از چشام می خونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی

♫♫♫

از بس تو خونه عطر تو پیچید چشمای عاشق من جز تو نمیدید

تا باورت شد دلواپسی هام دیدم بجز تو چشمام چیزی نمی خواد

بارون نم نم چتر و خیابون بازم دلم هواتو کرده زیر بارون

دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

میدونم روزای خوبی توی راهه واسه ی من فقط عشق تو تکیه گاهه

حرفامو نگفته از چشام می خونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 چشمای عاشق من جز تو نمیدید دانلود آهنگ mp3 هوای بارون مهدی شکوهی با کیفیت 320 اهنگ mp3 بارون نم نم چترو خیابون اپارات بارونه نم نم چتر و خيابون آهنگ mp3 بارون نم نم چترو خیابون بازم دلم هواتو کرده زیر بارون میکس بارون نم نم اهنگ mp3 جدید بارون نم نم متن آهنگ mp3 بارون مهدی شکوهی دانلود آهنگ mp3 بارون نم نم از فانی دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو