loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود ریمیکس آینده فرزاد فرزین,    دانلود ریمیکس فرزاد فرزین عاشقانه,    دانلود ریمیکس آهنگ mp3 عاشقانه فرزاد فرزین,    ریمیکس فرزاد ف

حسین بازدید : 33 جمعه 04 بهمن 1398


,    دانلود ریمیکس آینده فرزاد فرزین
,    دانلود ریمیکس فرزاد فرزین عاشقانه
,    دانلود ریمیکس آهنگ mp3 عاشقانه فرزاد فرزین
,    ریمیکس فرزاد فرزین دیوونه
,    دانلود ریمیکس مانکن فرزاد فرزین
,    دانلود ریمیکس تمام اهنگ mp3 های فرزاد فرزین
,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 مانکن فرزاد فرزین
,    ریمیکس فرزاد فرزین مانکن
,    ریمیکس فرزاد فرزین اقیانوس
,    دانلود آهنگ mp3

 

 

آهنگ جدید و متفاوت آینده از فرزاد فرزین به صورت مستقیم و با پخش انلاین در ای وان موزیک

لحظه ای که تو رو راهی کردم میدونستم چه گناهی کردم که عذابش جونمو میگیره میگره
دوری تو از خودم دورم کرد این جدایی بی تو مجبورم کرد که بسازم با غم و تنهایی تنهایی
یادت میفتم با گریه میخندم رو کل دنیا چشمامو میبندم رو هر چی دارم حتی رو آیندم چشمامو میبندم
دلتنگ که میشی حستو میگیرم دلتنگمی که منم برات میمیرم
بدون چشمات از زندگی سیرم حستو میگیرم
بعد از تو حس کردم خالی شده پشتم تو روزمرگیهام آیندمو کشتم
تصویر آینده بی خنده یعنی چی اصلا بدون تو آینده یعنی چی
یادت میفتم با گریه میخندم رو کل دنیا چشمامو میبندم رو هر چی دارم حتی رو آیندم چشمامو میبندم
دلتنگ که میشی حستو میگیرم دلتنگمی که منم برات میمیرم
بدون چشمات از زندگی سیرم حستو میگیرم

 

 

 

دانلود با کیفیت 128 دانلود با کیفیت

 







برچسب ها دانلود ریمیکس آینده فرزاد فرزین دانلود ریمیکس فرزاد فرزین عاشقانه دانلود ریمیکس آهنگ mp3 عاشقانه فرزاد فرزین ریمیکس فرزاد فرزین دیوونه دانلود ریمیکس مانکن فرزاد فرزین دانلود ریمیکس تمام اهنگ mp3 های فرزاد فرزین دانلود ریمیکس اهنگ mp3 مانکن فرزاد فرزین ریمیکس فرزاد فرزین مانکن ریمیکس فرزاد فرزین اقیانوس دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو