loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    متن اهنگ منو خسته ازین دنیا نکن میخوامت,    متن آهنگ منو خسته از این دنیا نکن از فرشید امین,    متن اهنگ منو خسته از این دنیا نکن

حسین بازدید : 27 شنبه 05 بهمن 1398


,   
,    متن اهنگ منو خسته ازین دنیا نکن میخوامت
,    متن آهنگ منو خسته از این دنیا نکن از فرشید امین
,    متن اهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تورو بقدر جون مثه خونی تو
,    متن آهنگ فاتح نورایی منو خسته از این دنیا نکن
,    آهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تو رو به قد جون
,    متن اهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تو رو به قد جون
,    دنیامی منو خسته از این دنیا نکن
,    متن آهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تورو من به قدر جون
,    متن اهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تورو من به قد جون
,    متن آهنگ

 

 

منو خسته از این دنیا نکن ♪♬♬
میخوامت تورو من به قدر جون ♪♬♬
مثل خونی توی رگهام تو بمون ♪♬♬
گلم تو باشی بهارم بی تو من یک شوره زارم ♪♬♬
خدا میدونه که بی تو یک لحظه آرامش ندارم ♪♬♬
گلم تو باشی بهارم بی تو من یک شوره زارم ♪♬♬
خدا میدونه که بی تو یک لحظه آرامش ندارم ♪♬♬
میدونم میدونی دوست دارم گل من ♪♬♬
میتونی از چشام عشقو بخونی گل من ♪♬♬
عشق من زیر پا له نشه ای دل من ♪♬♬
زندگیم به تو خوشه امید من ♪♬♬
میدونم میدونی دوست دارم گل من ♪♬♬
میتونی از چشام عشقو بخونی گل من ♪♬♬
عشق من زیر پا له نشه ای دل من ♪♬♬
زندگیم به تو خوشه امید من







برچسب ها متن اهنگ منو خسته ازین دنیا نکن میخوامت متن آهنگ منو خسته از این دنیا نکن از فرشید امین متن اهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تورو بقدر جون مثه خونی تو متن آهنگ فاتح نورایی منو خسته از این دنیا نکن آهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تو رو به قد جون متن اهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تو رو به قد جون دنیامی منو خسته از این دنیا نکن متن آهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تورو من به قدر جون متن اهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تورو من به قد جون متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو