loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    متن آهنگ با عشقت جون میگیرم من,    موزیک ویدیو با عشقت جون میگیرم من,    متن آهنگ فرشید شیخ با عشقت جون میگیرم 320,  &nb

حسین بازدید : 49 شنبه 05 بهمن 1398


,   
,    متن آهنگ با عشقت جون میگیرم من
,    موزیک ویدیو با عشقت جون میگیرم من
,    متن آهنگ فرشید شیخ با عشقت جون میگیرم 320
,    متن اهنگ احسان تهرانچی با عشقت جون میگیرم
,    متن آهنگ بندری فرشید شیخ احمد
,    فرشید شیخ احمد اهواز
,    متن اهنگ من تو دستات جون میگیرم
,    اهنگ پرستو میبوسمت من از دور
,    میبوسمت میبوسمت
,    متن آهنگ

 

♫♫ با عشقت جون میگیرم من
میلرزه با نگات قلبم
با حسی که تو چشماته
دارم عاشق میشم کم کم
عزیزم با شو زیباتر تو آغوشم برقص امشب
یه لحظه عاشق من باش
فقط قد یه عکس امشب
احساسم، میگه محال که بازم
بازی عشقو ببازم
بدون تو تنهام
رسیدی، تا که صدامو شنیدی
پا تو به صحنه کشیدی
تویی همه دنیام
با عشقت جون میگیرم من
میلرزه با نگات قلبم
با حسی که تو چشماته
دارم عاشق میشم کم کم
تو رقصمون با یه ریتم جدید
صدای قلبمو فهمیدی
همین که نوبت بوسه رسید
عقب کشیدی و چرخیدی
چرخیدی
غنچه ی عشقمو چیدی
از لب بوسه پریدی
دل میکنی مغرور
خندیدی
غنچه ی عشقمو چیدی
از لب بوسه پریدی
می بوسمت ار دور
با عشقت جون میگیرم من
میلرزه با نگات قلیم
با حسی که تو چشماته
دارم
عاشق میشم کم کم
♫♫







برچسب ها متن آهنگ با عشقت جون میگیرم من موزیک ویدیو با عشقت جون میگیرم من متن آهنگ فرشید شیخ با عشقت جون میگیرم 320 متن اهنگ احسان تهرانچی با عشقت جون میگیرم متن آهنگ بندری فرشید شیخ احمد فرشید شیخ احمد اهواز متن اهنگ من تو دستات جون میگیرم اهنگ پرستو میبوسمت من از دور میبوسمت میبوسمت متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو