loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ mp3 عالمو ادم همه درگیرو دنبال عشقن,    متن اهنگ mp3 دیوونه کن مسیح,    اهنگ mp3 عالم و ادم تویی,    دا

حسین بازدید : 23 دوشنبه 07 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 عالمو ادم همه درگیرو دنبال عشقن
,    متن اهنگ mp3 دیوونه کن مسیح
,    اهنگ mp3 عالم و ادم تویی
,    دانلود آهنگ mp3 عاشقتم از مسیح
,    آهنگ mp3 دیوونه کن از مسیح و آرش ای پی
,    دانلود اهنگ mp3 مسیح و ارش دیوونه بازی
,    دانلود آهنگ mp3 مسیح و آرش دیوونه وار
,    دانلود آهنگ mp3 دیوونه آرش ای پی
,    دانلود مداحی ارش ای پی و مسیح
,    Download music

 

متن آهنگ مسیح و آرش دیوونه کن

دیوونه کن منو از زندگیمو ببر از بین

ازم بپرس عاشقت بودم از کی بودم از کی

اسم تو شد دعامو بگو داری هوامو

بگو داری میبینی گریه ی هر شبمو

هر شبمو

عالم و آدم همه درگیر و دنبال عشقن

اما این عشق تو که درگیر و دنبال توئه عشقم

اسمت که میاد میزنه بر قلب دیوونه م

اشکام میریزن نمیشه بی عشقت بمونم

بزار با گریه خالی شم

درسته بد بودم اما بازم سر به راه میشم

واسه تو تنده آتیشم

ببین چشام چجور کبودن

من به عشق تو از آدما جدا میشم

عالم و آدم همه درگیر و دنبال عشقن

اما این عشق تو که درگیر و دنبال توئه عشقم

اسمت که میاد میزنه بر قلب دیوونه م

اشکام میریزن نمیشه بی عشقت بمونم

دیوونه کن منو از زندگیمو ببر از بین

ازم بپرس عاشقت بودم از کی بودم از کی

اسم تو شد دعامو بگو داری هوامو

بگو داری میبینی گریه ی هر شبمو

هر شبمو

 

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 عالمو ادم همه درگیرو دنبال عشقن متن اهنگ mp3 دیوونه کن مسیح اهنگ mp3 عالم و ادم تویی دانلود آهنگ mp3 عاشقتم از مسیح آهنگ mp3 دیوونه کن از مسیح و آرش ای پی دانلود اهنگ mp3 مسیح و ارش دیوونه بازی دانلود آهنگ mp3 مسیح و آرش دیوونه وار دانلود آهنگ mp3 دیوونه آرش ای پی دانلود مداحی ارش ای پی و مسیح Download music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو