loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه تا حس منو دیدی,    دانلود اهنگ mp3 کاش محسن یگانه با لینک مستقیم,    اهنگ mp3 تقصیر خودم بوده هرچی که س

حسین بازدید : 25 چهارشنبه 09 بهمن 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه تا حس منو دیدی
,    دانلود اهنگ mp3 کاش محسن یگانه با لینک مستقیم
,    اهنگ mp3 تقصیر خودم بوده هرچی که سرم اومد
,    دانلود آهنگ mp3 کاش از محسن یگانه (تیتراژ قلب یخی)
,    قلب یخی محسن یگانه
,    دانلود آهنگ mp3 کاش که تورو سرنوشت ازم نگیره محسن یگانه
,    دانلود آهنگ mp3 بمون محسن يگانه
,    آهنگ mp3 محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره
,    دانلود آهنگ mp3 کاش رضا بهرام
,    Download music Mohsen Yegane

 

 

 

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

کاش غُصّه تموم میشد!! کاش گریه نمیکردم…♯♫♪

من، باعث و بانیشَم… دنبالِ کی میـگردم؟!…♯♫♪

خواننده اثر: محسن یگانه/

تقصیرِ خودم بوده، هرچی که سَرم اومد…♯♫♪

از هرچی که ترســیدم، عیناً به سَرم اومد…♯♫♪

 

تا حسِ منو دیـدی… احساسِ خطر کردی!…♯♫♪

تا رازمو فهمیدی، دُنیا رو خبر کردی…♯♫♪

این حادثه یِ تلخو، از چشمِ تو میـدیدم…♯♫♪

( تووو رویِ تو دنیا بود، من پُشتِ تو جنگیدم…♯♫♪ ) ۲ بار تکرار

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه تا حس منو دیدی دانلود اهنگ mp3 کاش محسن یگانه با لینک مستقیم اهنگ mp3 تقصیر خودم بوده هرچی که سرم اومد دانلود آهنگ mp3 کاش از محسن یگانه (تیتراژ قلب یخی) قلب یخی محسن یگانه دانلود آهنگ mp3 کاش که تورو سرنوشت ازم نگیره محسن یگانه دانلود آهنگ mp3 بمون محسن يگانه آهنگ mp3 محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره دانلود آهنگ mp3 کاش رضا بهرام Download music Mohsen Yegane
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو