loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه سنگ صبور,    دانلود آهنگ mp3 سنگ صبور محسن چاوشی کیفیت 320,    دانلود آهنگ mp3 محسن چاوشی ریمیکس سنگ صب

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 10 بهمن 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه سنگ صبور
,    دانلود آهنگ mp3 سنگ صبور محسن چاوشی کیفیت 320
,    دانلود آهنگ mp3 محسن چاوشی ریمیکس سنگ صبور
,    دانلود آهنگ mp3 سنگ صبور محسن چاوشی کیفیت 320 بدون سنتور
,    دانلود آهنگ mp3 سنتوری محسن چاوشی 320
,    دانلود اهنگ mp3 سنگ صبور از کیمیا
,    دانلود آهنگ mp3 سنگ صبور سیاوش قمیشی
,    رفیق من سنگ صبور غمهام سیاوش قمیشی
,    دانلود اهنگ mp3 سیاوش قمیشی بنام سنگ صبور
,   

 

 

 

 

قسمتی از متن ترانه : 

رفیق من سنگ صبور غمهام به دیدنم بیا که خیلی تنهام
هیچکی نمیفهمه چه حالی دارم چه دنیای رو به زوالی دارم
مجنونمو دلزده از لیلیا خیلی دلم گرفته از خیلیا


نمونده از جوونیام نشونی پیر شدم پیر تو ای جوونی
تنهای بی سنگ صبور خونه ی سرد و سوت و کور
توی شبات ستاره نیست موندی و راه چاره نیست
اگرچه هیچکس نیومد سری به تنهاییت نزد
اما تو کوه درد باش طاقت بیار و مرد باش

 

 

 


دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه سنگ صبور دانلود آهنگ mp3 سنگ صبور محسن چاوشی کیفیت 320 دانلود آهنگ mp3 محسن چاوشی ریمیکس سنگ صبور دانلود آهنگ mp3 سنگ صبور محسن چاوشی کیفیت 320 بدون سنتور دانلود آهنگ mp3 سنتوری محسن چاوشی 320 دانلود اهنگ mp3 سنگ صبور از کیمیا دانلود آهنگ mp3 سنگ صبور سیاوش قمیشی رفیق من سنگ صبور غمهام سیاوش قمیشی دانلود اهنگ mp3 سیاوش قمیشی بنام سنگ صبور Download Music mohsen yeganeh دانلود آهنگ mp3 های محسن یگانه صوتی دانلود تک آهنگ mp3 های قدیمی محسن یگانه دانلود تک آهنگ mp3 های محسن یگانه یکجا قدیمی ترین اهنگ mp3 محسن یگانه دانلود آهنگ mp3 جدید شاد محسن یگانه دانلود اهنگ mp3 جدید محسن یگانه وابستگی دانلود آهنگ mp3 های محسن یگانه سال 85 آلبوم جدید محسن یگانه ۹۷ دانلود اهنگ mp3 محسن یگانه برای عروسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو