loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 خودم فدای قلب بی قرارت عشقم,    دانلود آهنگ mp3 من نمیخواستم که واست عادی شم,    دانلود اهنگ mp3 نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه, &n

حسین بازدید : 21 شنبه 12 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 خودم فدای قلب بی قرارت عشقم
,    دانلود آهنگ mp3 من نمیخواستم که واست عادی شم
,    دانلود اهنگ mp3 نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه
,    نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه تا ته دنیا با منه
,    اهنگ mp3 من نمیخواستم که واسه تو عادی شم
,    دانلود آهنگ mp3 پادشاه قلبم علی لهراسبی
,    علی لهراسبی پادشاه قلبم ریمیکس
,    من نمیخواستم که واست عادی شم شاید عاشق شی
,    دیگه میدونم خودم کنارت عشقم
,    download music
,   

متن آهنگ جدید علی لهراسبی پادشاه قلبم

من نمیخواستم که واست عادی شم شاید عاشق شی بمونی پیشم
هی مگه میتونم بیخیالت شم یه قدم دور شی نگرانت شم

فقط بمون کنارم بمون غمت نباشه من هواتو دارم

نه بگو به همه بگو یکی عاشقمِ تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمِ
نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه به همه بگو با منه اون پادشاه قلبمه

شعر آهنگ جدید علی لهراسبی پادشاه قلبم

من نمیخواستم که بلرزه قلبت یه حرفایی رو هر دفعه نشد بگم بهت
دلت اگه که رنجید ببخش عزیزم ازم یه روزی بد دید ببخش عزیزم

هی مگه میتونم بیخیالت شم یه قدم دور شی نگرانت شم

دیگه می مونم کنارت عشقم خودم فدایِ قلبِ بیقرارت عشقم
دلم به تو خوشِ فقط بمون کنارم بمون غمت نباشه من هواتو دارم

نه بگو به همه بگو یکی عاشقمِ تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمِ
نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه به همه بگو با منه اون پادشاه قلبمه







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 خودم فدای قلب بی قرارت عشقم دانلود آهنگ mp3 من نمیخواستم که واست عادی شم دانلود اهنگ mp3 نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه تا ته دنیا با منه اهنگ mp3 من نمیخواستم که واسه تو عادی شم دانلود آهنگ mp3 پادشاه قلبم علی لهراسبی علی لهراسبی پادشاه قلبم ریمیکس من نمیخواستم که واست عادی شم شاید عاشق شی دیگه میدونم خودم کنارت عشقم download music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو