loading...

دانلود موزیک درخواستی

,دانلود اهنگ mp3 میدونی تا حالا مث تو ندیدم ,دانلود اهنگ mp3 میدونی چقدر دوست دارمت ,اهنگ mp3 مثل نفسی تو وجودم ,دانلود میدونی که چقدر دوست دارم ,دانلود اهنگ mp3 بهراد شهریاری به نام خیلی خوبه ,د

حسین بازدید : 25 پنجشنبه 17 بهمن 1398


,دانلود اهنگ mp3 میدونی تا حالا مث تو ندیدم

,دانلود اهنگ mp3 میدونی چقدر دوست دارمت

,اهنگ mp3 مثل نفسی تو وجودم

,دانلود میدونی که چقدر دوست دارم

,دانلود اهنگ mp3 بهراد شهریاری به نام خیلی خوبه

,دانلود اهنگ mp3 عشقم جان دلم میشه یه قولی بدی

,کلیپ خیلی خوبه پیش تو حالم

,عشقم جان دلم میشه یه قولی بهم بدی

,کلیپ بهراد شهریاری خیلی خوبه

,دانلود آهنگ

,

میدونی که چقدر تو رو دوست دارمت میمیرم اگه باشه غمت

میمیرم اگه دستمو ول کنیو بری وقتی دیوونتم بری عشق تو میکشتم

خیلی خوبه پیش تو حالم کنارت ارومه خیالم تو مال منی نمیشه دل ازت بکنم

مثل نفسی تو وجودم همه کسو بود و نبودم محاله که از دلم اسمتو خط بزنم

++++++++

میدونی تا حالا مثل تو ندیدم جونمو واسه تو میدم

میخوام داد بزنم همه بشنون عشقمی آره عاشقتم بری عشق تو میکشتم

خیلی خوبه پیش تو حالم کنارت ارومه خیالم تو مال منی نمیشه دل ازت بکنم

مثل نفسی تو وجودم همه کسو بود و نبودم محاله که از دلم اسمتو خط بزنم

خیلی خوبه پیش تو حالم کنارت ارومه خیالم تو مال منی نمیشه دل ازت بکنم

مثل نفسی تو وجودم همه کسو بود و نبودم محاله که از دلم اسمتو خط بزنم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 میدونی تا حالا مث تو ندیدم دانلود اهنگ mp3 میدونی چقدر دوست دارمت اهنگ mp3 مثل نفسی تو وجودم دانلود میدونی که چقدر دوست دارم دانلود اهنگ mp3 بهراد شهریاری به نام خیلی خوبه دانلود اهنگ mp3 عشقم جان دلم میشه یه قولی بدی کلیپ خیلی خوبه پیش تو حالم عشقم جان دلم میشه یه قولی بهم بدی کلیپ بهراد شهریاری خیلی خوبه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو