loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ mp3 حالا داد میزنم دوستت دارم تا تو بدونی,    دانلود آهنگ mp3 آبی نپوش والایار,    دانلود آهنگ mp3 دلای سنگی از والایار,   

حسین بازدید : 23 پنجشنبه 17 بهمن 1398



,    دانلود اهنگ mp3 حالا داد میزنم دوستت دارم تا تو بدونی
,    دانلود آهنگ mp3 آبی نپوش والایار
,    دانلود آهنگ mp3 دلای سنگی از والایار
,    اهنگ mp3 های والایار
,    دانلود آهنگ mp3 والایار دروغ زیبا
,    اکورد اهنگ mp3 گل اویشن والایار
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

 

متن آهنگ گل آویشن از والایار 

ای تو رویای من هدیه خدای من

جای ماه عکس تو باید باشه تو شبای من

ای گل آویشن آسمون روشن

همه دنیاما بگیر اما دلت برای من

آره دنیا را میریزم به هم اگه نباشی بخوای ازم جداشی

آخه موندن این که بعد تو فایده نداره

حالا داد میزنم دوستت دارم تا تو بدونی

اگه باهام بمونی ندارم غمی وقتی این دلم تا تو را داره

آره دنیا را میریزم به هم اگه نباشی بخوای ازم جداشی

آخه موندن این که بعد تو فایده نداره

حالا داد میزنم دوستت دارم تا تو بدونی

اگه باهام بمونی ندارم غمی وقتی این دلم تا تو را داره

ای تو مهتاب شعر کم یاب من

پلکما ببند و باز عشقا بیار به خواب من

ای گل آویشن آسمون روشن

ey gole avishan asemoone roshan

تو شاه بیت غزل تویی تو عشق ناب من

to shah beyte ghazal toei to eshghe nabe man

ترانه آهنگ گل آویشن از والایار 

اگه باهام بمونی ندارم غمی وقتی این دلم تا تو را داره

ای تو مهتاب شعر کم یاب من

پلکما ببند و باز عشقا بیار به خواب من

ای گل آویشن آسمون روشن

ey gole avishan asemoone roshan

تو شاه بیت غزل تویی تو عشق ناب من

to shah beyte ghazal toei to eshghe nabe man







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 حالا داد میزنم دوستت دارم تا تو بدونی دانلود آهنگ mp3 آبی نپوش والایار دانلود آهنگ mp3 دلای سنگی از والایار اهنگ mp3 های والایار دانلود آهنگ mp3 والایار دروغ زیبا اکورد اهنگ mp3 گل اویشن والایار دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو