loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 علی شیر خدا,    دانلود آهنگ mp3 علی شیر خدا یا شاه مردان محمد اصفهانی,    دانلود آهنگ mp3 علی شیر خدا از کیانوش شیرازی,  &nb

حسین بازدید : 105 پنجشنبه 17 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 علی شیر خدا
,    دانلود آهنگ mp3 علی شیر خدا یا شاه مردان محمد اصفهانی
,    دانلود آهنگ mp3 علی شیر خدا از کیانوش شیرازی
,    اهنگ mp3 علی شیر خدا دردم دوا کن
,    اهنگ mp3 علی شیر خدا دردم دوا کن افغانی
,    دانلود علی شیر خدا را یاد کردم
,    اهنگ mp3 علی شیر خدا یا شاه مردان از خواننده افغانی
,    دانلود اهنگ mp3 علی شیرخدا یا شاه مردان افغانی
,    دانلود اهنگ mp3 سر کوی بلند فریاد کردم علی شیر خدا را یاد کردم
,    دانلود آهنگ

 

 

سر کوه بلند فریاد کردم

علی شیر خدا را یاد کردم

علی شیر خدا یا شاه مردان

دل ناشاد ما را شاد گردان

آهنگ ملا ممد جان

سر کوه بلند فریاد کردم

علی شیر خدا را یاد کردم

علی شیر خدا دردم دوا کن

مناجات مرا پیش خدا کن

چراغ آسمون نذر دل تو

به هر جا عاشق است دردش دوا کن

بیا که بریم به مزار ملا ممد جان

سیل گل لاله‌زار واوا دلبر جان

آهنگ ملا ممد جان

نظرگاه گر رویم با هم نگارا

بگیریم دامن شیر خدا را

بگیریم تا خدا رحمش بیاید

نهیم برچشم خود قفل طلا را

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 علی شیر خدا دانلود آهنگ mp3 علی شیر خدا یا شاه مردان محمد اصفهانی دانلود آهنگ mp3 علی شیر خدا از کیانوش شیرازی اهنگ mp3 علی شیر خدا دردم دوا کن اهنگ mp3 علی شیر خدا دردم دوا کن افغانی دانلود علی شیر خدا را یاد کردم اهنگ mp3 علی شیر خدا یا شاه مردان از خواننده افغانی دانلود اهنگ mp3 علی شیرخدا یا شاه مردان افغانی دانلود اهنگ mp3 سر کوی بلند فریاد کردم علی شیر خدا را یاد کردم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو