loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    متن آهنگ محسن یگانه قلب یخی کاش,    متن اهنگ کاش محسن یگانه با لینک مستقیم,    متن آهنگ کاش از محسن یگانه (تیتراژ قلب یخی), &

حسین بازدید : 38 شنبه 26 بهمن 1398


,   
,    متن آهنگ محسن یگانه قلب یخی کاش
,    متن اهنگ کاش محسن یگانه با لینک مستقیم
,    متن آهنگ کاش از محسن یگانه (تیتراژ قلب یخی)
,    اهنگ تقصیر خودم بوده هرچی که سرم اومد
,    متن آهنگ کاش که تورو سرنوشت ازم نگیره محسن یگانه
,    متن آهنگ بمون محسن يگانه
,    متن آهنگ کاش رضا بهرام
,    آهنگ محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره
,    آهنگ کاش که تورو محسن یگانه
,    متن آهنگ
,   

کاش که تو رو سرنوشت ازم نگیره

میترسه دلم بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام یادم میارن تو رو

لااقل از تو خاطره هام نرو

کی مثل من واسه تو

قلبه شکستش میزنه

آخه کی واسه تو مثل منه

بمون دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو

زندگیم سیاهه بی تو نمیتونم

بمون دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو

زندگیم سیاهه بی تو نمیتونم

♫♫♫

متن آهنگ بمون محسن یگانه

♫♫♫

کاش که تو رو سرنوشت ازم نگیره

می ترسه دلم بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام یادم میارن تو رو

لااقل از تو خاطره هام نرو

کی مثل من واسه تو

قلب شکستش میزنه

آخه کی واسه تو مثل منه

بمون دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو

زندگیم سیاهه بی تو نمیتونم

بمون دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو

زندگیم سیاهه بی تو نمیتونم







برچسب ها متن آهنگ محسن یگانه قلب یخی کاش متن اهنگ کاش محسن یگانه با لینک مستقیم متن آهنگ کاش از محسن یگانه (تیتراژ قلب یخی) اهنگ تقصیر خودم بوده هرچی که سرم اومد متن آهنگ کاش که تورو سرنوشت ازم نگیره محسن یگانه متن آهنگ بمون محسن يگانه متن آهنگ کاش رضا بهرام آهنگ محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره آهنگ کاش که تورو محسن یگانه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو