loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ محسن یگانه فکر تو پیرم کرد,    اهنگ عشق تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد,    متن اهنگ محسن یگانه بعد تو,    اهنگ فکر تو پیرم کرد,&nb

حسین بازدید : 25 شنبه 26 بهمن 1398


,    متن آهنگ محسن یگانه فکر تو پیرم کرد
,    اهنگ عشق تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد
,    متن اهنگ محسن یگانه بعد تو
,    اهنگ فکر تو پیرم کرد
,    متن اهنگ محسن یگانه عبور
,    محسن یگانه فکر تو ریمیکس
,    متن آهنگ جدید محسن یگانه دیوار
,    متن فکر تو محسن یگانه
,    فکر تو پیرم کرد از همه سیرم کرد
,    متن آهنگ
,   

فکر تو تنها کرد منو از همه دورم کرد 
چشامو بستم رو همه عشق تو کورم کرد
یخ زده بودم تو خودم عشق تو آبم کرد 
قبل تو آروم بود دلم عشق خرابم کرد
فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد 
از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد
فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد 
از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد

دیدی که عشقت کم نشد از دل دیوونم 
رفتم فراموشت کنم دیدم نمیتونم
عادت هر لحظم شده فکر کنم اینجایی 
سهمم از عشقت این نبود این همه تنهایی
فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد 
از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد
فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد 
از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد







برچسب ها متن آهنگ محسن یگانه فکر تو پیرم کرد اهنگ عشق تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد متن اهنگ محسن یگانه بعد تو اهنگ فکر تو پیرم کرد متن اهنگ محسن یگانه عبور محسن یگانه فکر تو ریمیکس متن آهنگ جدید محسن یگانه دیوار متن فکر تو محسن یگانه فکر تو پیرم کرد از همه سیرم کرد متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو