loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ محسن یگانه با من غریبه گی نکن,    متن آهنگ با من غریبگی نکن احسان خواجه امیری,    متن اهنگ با من غریبگی نکن بامن که درگیر توام,  &n

حسین بازدید : 87 شنبه 26 بهمن 1398


,    متن آهنگ محسن یگانه با من غریبه گی نکن
,    متن آهنگ با من غریبگی نکن احسان خواجه امیری
,    متن اهنگ با من غریبگی نکن بامن که درگیر توام
,    متن آهنگ خیال تو محسن یگانه کیفیت
,    متن آهنگ با من غریبگی نکن محسن یگانه
,    با من غریبگی نکن آکورد
,    با من غریبگی نکن بامن که درگیرتوام
,    متن آهنگ بی کلام منو درگیر خودت کن محسن یگانه
,    با من غریبگی نکن مسعود دواچی
,    متن آهنگ
,   
,    متن آهنگ محسن یگانه فکر مقصرم
,    متن آهنگ کاش از محسن یگانه (تیتراژ قلب یخی)
,    آلبوم قلب یخی محسن یگانه
,    متن آهنگ محسن یگانه قلب یخی کاش
,    آهنگ قلب یخی از مازیار فلاحی
,    آهنگ محسن یگانه سرنوشت
,    متن آلبوم جدید محسن یگانه
,    اهنگ محسن یگانه قلب شکسته
,    اهنگ محسن یگانه درد
,    متن آهنگ
,   

منو درگیر خودت کن تا جهانم زیر و رو شه تا سکوت هر شب من با هجومت روبرو شه بی هوا بدون مقصد سمت طوفان تو میرم منو درگیر خودت کن بلکه آرامش بگیرم با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه هر شب حافظه ی من پر تصویر تو می شه با من غریبگی نکن با من که درگیر‍ توام چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام با من غریبگی نکن با من که درگیر‍ توام چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام من مات تصویر توام

تکست آهنگ محسن یگانه خیال تو

تو همین جایی همیشه با تو شب شکل یه رویاست آخرین نقطه ی دنیا تو جهان من همین جاست تو همین جایی و هر روز من به تنهایی دچارم منو نزدیک خودم کن تا تو رو یادم بیارم با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه هر شب حافظه ی من پر تصویر تو می شه با من غریبگی نکن با من که درگیر‍ توام چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام با من غریبگی نکن با من که درگیر‍ توام چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام من مات تصویر توام







برچسب ها متن آهنگ محسن یگانه با من غریبه گی نکن متن آهنگ با من غریبگی نکن احسان خواجه امیری متن اهنگ با من غریبگی نکن بامن که درگیر توام متن آهنگ خیال تو محسن یگانه کیفیت متن آهنگ با من غریبگی نکن محسن یگانه با من غریبگی نکن آکورد با من غریبگی نکن بامن که درگیرتوام متن آهنگ بی کلام منو درگیر خودت کن محسن یگانه با من غریبگی نکن مسعود دواچی متن آهنگ متن آهنگ محسن یگانه فکر مقصرم متن آهنگ کاش از محسن یگانه (تیتراژ قلب یخی) آلبوم قلب یخی محسن یگانه متن آهنگ محسن یگانه قلب یخی کاش آهنگ قلب یخی از مازیار فلاحی آهنگ محسن یگانه سرنوشت متن آلبوم جدید محسن یگانه اهنگ محسن یگانه قلب شکسته اهنگ محسن یگانه درد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو