loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ mp3 بی همزبونی از مسعود بختیاری,    دانلوداهنگ mp3 مسعودبختیاری موکه ازپاکی دلوم,    دانلود کلیپ مو که از پاکی دلم مسعود بختیاری, &nb

حسین بازدید : 37 سه شنبه 29 بهمن 1398

,    دانلود اهنگ mp3 بی همزبونی از مسعود بختیاری
,    دانلوداهنگ mp3 مسعودبختیاری موکه ازپاکی دلوم
,    دانلود کلیپ مو که از پاکی دلم مسعود بختیاری
,    دانلود آهنگ mp3 درد زمونه از آفرین
,    دانلود آهنگ mp3 درد زمونه با صدای آفرین
,    دانلود آهنگ mp3 درد زمونه با صدای بانو آفرین
,    دانلوداهنگ mp3 مسعود بختیاری مو که ازپاکی دلوم
,    موک از پاکی دلم
,    دانلود اهنگ mp3 لری مو که از پاکی دلم چی اسمونه
,    دانلود اهنگ

گلم ای
مو که از پاکی دلم چی آسمونه
ندونم سیچه چینون وام سرگرونه
سی چینون وام سرگرونه
سر به صحرا بنم از بی همزبونی
سخته تهنا مندن و درد زمونه
تهنا با درد زمونه
دل گرونیم همه جا به هر دیاره
ار کویر سهده‌یه ار لاله زاره
ار چی اورا ندرای به آسمونم
دشت جونم تشنه و بی چشمه ساره
دی پوییزم بی بهاره
****
من که از پاکی، دلم مثل آسمونه
نمیدونم برا چی اینطور باهام سرگرونه (غضبناکه)
برا چی باهام سرگرونه
سر به صحرا بذارم از بی همزبونی
سخته تنها موندن و درد زمونه
تنها باشه درد زمونه
دلتنگیم همه جا به هر محل و دیار است
اگر کویر سوخته است اگر لاله زار است
اگر مثل ابرها در نیای به آسمونم
دشت جونم تشنه و بی چشمه سار است
دیگه پاییزم بی بهاره

 

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 4:34 - 2.62 MB







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 مسعود بختیاری قدیمی دانلود آهنگ mp3 مسعود بختیاری غمگین دانلود آهنگ mp3 صوتی مسعود بختیاری غمگین دانلود آهنگ mp3 های مسعود بختیاری با کیفیت 320 بهترین آهنگ mp3 مسعود بختیاری دانلود آهنگ mp3 آستاره مسعود بختیاری دانلود آهنگ mp3 مال کنون مسعود بختیاری کانال آهنگ mp3 های مسعود بختیاری دانلود فول البوم مسعود بختیاری با کیفیت 320 دانلود اهنگ دانلود اهنگ mp3 بی همزبونی از مسعود بختیاری دانلوداهنگ mp3 مسعودبختیاری موکه ازپاکی دلوم دانلود کلیپ مو که از پاکی دلم مسعود بختیاری دانلود آهنگ mp3 درد زمونه از آفرین دانلود آهنگ mp3 درد زمونه با صدای آفرین دانلود آهنگ mp3 درد زمونه با صدای بانو آفرین دانلوداهنگ mp3 مسعود بختیاری مو که ازپاکی دلوم موک از پاکی دلم دانلود اهنگ mp3 لری مو که از پاکی دلم چی اسمونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو