loading...

دانلود موزیک درخواستی

X تکست آهنگ شهاب مظفری اتفاقا عشق X متن آهنگ X Download music X دانلود آهنگ محلی X کد آهنگ پیشواز شهاب مظفری اتفاقا عشق X دانلود آهنگ جدید X شهاب مظفری اتفاقا عشق X&

حسین بازدید : 23 سه شنبه 29 بهمن 1398
X تکست آهنگ شهاب مظفری اتفاقا عشق X متن آهنگ X Download music X دانلود آهنگ محلی X کد آهنگ پیشواز شهاب مظفری اتفاقا عشق X دانلود آهنگ جدید X شهاب مظفری اتفاقا عشق X دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری اتفاقا عشق X دانلود آهنگ شهاب مظفری اتفاقا عشق X دانلود آهنگ بیکلام شهاب مظفری اتفاقا عشق X متن آهنگ شهاب مظفری اتفاقا عشق X کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری اتفاقا عشق X دانلود اهنگ قدیمی شهاب مظفری اتفاقا عشق X دانلود آهنگ X کد پیشواز همراه اول شهاب مظفری اتفاقا عشق X دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری اتفاقا عشق با لینک مستقیم X دانلود آهنگ زیبای شهاب مظفری اتفاقا عشق X کد پیشواز آهنگ شهاب مظفری اتفاقا عشق X دانلود آهنگ mp3 شهاب مظفری اتفاقا عشق X دانلود ریمیکس شهاب مظفری اتفاقا عشق

 

 

متن آهنگ اتفاقا عشق شهاب مظفری

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

اتفاقا عشق یعنی راه را گم کرده باشی●♪♫
اشتباهی را برای بار چندم کرده باشی●♪♫
اتفاقا بهتر است از چشم عاقلها بیفتی●♪♫

شعر : علی ثابت قدم
کارهای بر خلاف میل مردم کرده باشی●♪♫
گوش به حرف مردم نمیدم اصلا…
به ما چه، مردم چی میگن؟!
اتفاقا افتادن این اتفاقوُ مردم شنیدن…


خودم بودم؛ خودم کردم…
خودم خواستم، که تنها از تو و عشقِ تو آرامش بگیرم
اگر با من قرارِ زندگی کردن نداری…

تنظیم قطعه : امیر جمالفرد
من در آرامش بمیرم!
گوش به حرف مردم نمیدم اصلا…
به ما چه، مردم چی میگن؟!
اتفاقا افتادن این اتفاقوُ مردم شنیدن…

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها تکست آهنگ شهاب مظفری اتفاقا عشق متن آهنگ Download music دانلود آهنگ محلی کد آهنگ پیشواز شهاب مظفری اتفاقا عشق دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری اتفاقا عشق دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری اتفاقا عشق دانلود آهنگ شهاب مظفری اتفاقا عشق دانلود آهنگ بیکلام شهاب مظفری اتفاقا عشق متن آهنگ شهاب مظفری اتفاقا عشق کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری اتفاقا عشق دانلود اهنگ قدیمی شهاب مظفری اتفاقا عشق دانلود آهنگ کد پیشواز همراه اول شهاب مظفری اتفاقا عشق دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری اتفاقا عشق با لینک مستقیم دانلود آهنگ زیبای شهاب مظفری اتفاقا عشق کد پیشواز آهنگ شهاب مظفری اتفاقا عشق دانلود آهنگ mp3 شهاب مظفری اتفاقا عشق دانلود ریمیکس شهاب مظفری اتفاقا عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو