loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ دلم دوباره نبودنش رو بهونه کرده,    اهنگ شبای چله صدام میلرزه دلم میگیره,    متن آهنگ یلدا محمد معتمدی,    دانلود آهنگ یلدا

حسین بازدید : 29 پنجشنبه 01 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ دلم دوباره نبودنش رو بهونه کرده
,    اهنگ شبای چله صدام میلرزه دلم میگیره
,    متن آهنگ یلدا محمد معتمدی
,    دانلود آهنگ یلدا شده باز دوباره
,    دانلود اهنگ
,   

 

 

تو چله ی من امسال کدوم شعر و کدوم فال باز یاد اونو زنده کردهحافظ بگو کدوم فال کدوم روز و کدوم سال اونی که رفته برمیگردهامشب کدوم ستاره دلشوره هامو داره دلواپس لبخند اونهکدوم جاده دوباره اونو با یک اشاره تا پشت این در میرسونهتا پشت این در میرسونه♫ ♫ ♫ ♫♫ ♫

♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫تو چله ی هر سال من یه جای خالیه که پر نمیشهحافظ نگو تو فال من جدایی افتاده برا همیشهتو چله ی هر سال من یه جای خالیه که پر نمیشهحافظ نگو تو فال من جدایی افتاده برا همیشهشبای چله صدام میلرزه دلم میگیره شبای چله خاطره هاشو ازم میگیرهدلم دوباره نبودنش رو بهونه کرده یه عمره میگن اونی که رفته برنمیگرده

 

 

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود اهنگ دلم دوباره نبودنش رو بهونه کرده اهنگ شبای چله صدام میلرزه دلم میگیره متن آهنگ یلدا محمد معتمدی دانلود آهنگ یلدا شده باز دوباره دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو