loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ عزیزم طعم نگات ریمیکس,    دانلود ریمیکس آهنگ طعم جنون,    عزیزم طعم نگات طعم جنون میده,    عزیزم طعم نگات طعم جنونو میده,&n

حسین بازدید : 25 شنبه 03 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ عزیزم طعم نگات ریمیکس
,    دانلود ریمیکس آهنگ طعم جنون
,    عزیزم طعم نگات طعم جنون میده
,    عزیزم طعم نگات طعم جنونو میده
,    دانلود اهنگ ریمیکس مسعود صابری طعم جنون
,    دانلود آهنگ ریمیکس مسعود صابری
,    عزيزم طعم نگات طعم جنون
,    دانلود آهنگ عزیزم طعم نگات طعم جنونو میده
,    پر از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی
,    دانلود اهنگ
,   

عزیزم طعم نگاهت طعم جنونو میده به دله دیوونه ی من اسم تو چسبیده

آره من عاشقتم دست خودم نیستش که هر جا اسم تو میاد میتپه دل وایمیسته

پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشمو هر شب تو خیابون تو کجایی

با توام عشقه دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام

پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشمو هر شب تو خیابون تو کجایی

با توام عشقه دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام

همه اینو میدونن که من شدم وابستت منو این گوشی و عکسای توئه لامصب

هر کی میبینه منو میگه که من دیوونم سخته این ثانیه ها بی تو من نمیتونم نمیتونم

♪@♫♪@♪♪@♫♪@♪

دانلود ریمیکس سولی دنس آهنگ عزیزم طعم نگات طعم جنون مسعود صابری

♪@♫♪@♪♪@♫♪@♪

پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشمو هر شب تو خیابون تو کجایی

با توام عشقه دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام

پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشمو هر شب تو خیابون تو کجایی

با توام عشقه دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام

هر کی میبینه منو میگه که من دیوونم سخته این ثانیه ها بی تو من نمیتونم نمیتونم

♪@♫♪@♪

پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشمو هر شب تو خیابون تو کجایی

با توام عشقه دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام

پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشمو هر شب تو خیابون تو کجایی

با توام عشقه دلم عاشقتم سخت شده دنیام من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام

♪@♫♪@

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ عزیزم طعم نگات ریمیکس دانلود ریمیکس آهنگ طعم جنون عزیزم طعم نگات طعم جنون میده عزیزم طعم نگات طعم جنونو میده دانلود اهنگ ریمیکس مسعود صابری طعم جنون دانلود آهنگ ریمیکس مسعود صابری عزيزم طعم نگات طعم جنون دانلود آهنگ عزیزم طعم نگات طعم جنونو میده پر از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی دانلود اهنگ دانلود آهنگ عزیزم طعم نگات طعم جنون عزیزم طعم نگات طعم جنون ریمیکس عزیزم طعم نگات طعم جنون میده ریمیکس آهنگ عزیزم طعم نگات ریمیکس دانلود اهنگ عزیزم طعم نگات طعم جنونو میده ریمیکس ریمیکس اهنگ طعم جنون مسعود صابری طعم جنون ریمیکس دانلود اهنگ عزیزم طعم نگات طعم جنون میده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو