loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ عزیز سالها دورم,    دانلود موزیک ویدیو پیام قدیمی,    دانلودآهنگ غربتی پیام,    دانلود آهنگ وجود از پیام,   

حسین بازدید : 39 شنبه 03 اسفند 1398

,    دانلود آهنگ عزیز سالها دورم
,    دانلود موزیک ویدیو پیام قدیمی
,    دانلودآهنگ غربتی پیام
,    دانلود آهنگ وجود از پیام
,    دانلود فول آلبوم قدیمی مهستا
,    پیام قدیمی بیوگرافی
,    دانلود فول آلبوم پیام عزیزی
,    دانلود فول آلبوم پیام ترک
,    دانلود اهنگ

 

عزیز سال ها دورم
عزیز سال ها دورم
چو گل هر صبح بر روی که می خندی؟
سیه مژگان ناز آلوده را هرشب در آغوش که می بندی؟
عزیز سال ها دورم
عزیز سال ها دورم

دانلود آهنگ پیام قدیمی بنام عزیز سال ها دورم

من امشب جان بر کف با خیالت پا به پای شب می گریم
تو بازو را به بازوی که دادی گرم در چشم که می خندی؟
من عاشق کبوتروار با هربال دنبال تو می گیرم
من عاشق کبوتروار با هربال دنبال تو می گیرم
تو زیبا بال و پر بی من به بالین کدامین آرزومندی؟
عروس حجله بخت که یی ای دلبر دیرین و شیرینم؟

دانلود آهنگ پیام قدیمی بنام عزیز سال ها دورم

عروس حجله بخت که یی ای دلبر دیرین و شیرینم؟
بگو یار که یی ماه که یی پرتو به ایوان که افکندی؟
عزیز سال ها دورم
عزیز سال ها دورم

دستم بگیر کز غم ایام خسته ام
نازم بکش که عاشقم و دل شکسته ام
از من جدا مشو که قسم می خورم هنوز
جز با دو چشم مست تو عهدی نبسته ام

 دانلود آهنگ پیام قدیمی بنام عزیز سال ها دورم

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ عزیز سالها دورم دانلود موزیک ویدیو پیام قدیمی دانلودآهنگ غربتی پیام دانلود آهنگ وجود از پیام دانلود فول آلبوم قدیمی مهستا پیام قدیمی بیوگرافی دانلود فول آلبوم پیام عزیزی دانلود فول آلبوم پیام ترک دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو