loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 جدید فرشاد آزادی ساقی,    دانلود اهنگ mp3 فرشاد ازادی غریبم,    دانلود اهنگ mp3 کردی ساقی کمه پیک اول,    دانلود اهنگ m

حسین بازدید : 27 شنبه 03 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ mp3 جدید فرشاد آزادی ساقی
,    دانلود اهنگ mp3 فرشاد ازادی غریبم
,    دانلود اهنگ mp3 کردی ساقی کمه پیک اول
,    دانلود اهنگ mp3 کردی ساقی می حال خرابه
,    ساقی برشن پیاله پرکه
,    دانلود اهنگ mp3 ساقی از مسعود جلیلیان
,    اهنگ mp3 های قدیمی فرشاد ازادی
,    دانلود اهنگ mp3 کردی برشن ساقی
,    فول آلبوم فرشاد آزادی
,    Download music farhsad azadi
,   

 

ساقی ساقی پرکه پیاله
ساقی ساقی دلم غه‌م باره
له‌و روژه چویده چاوم گریانه هاوار هاوار
هر آخ ئه‌کیشم هر دل بیماره هاوار هاوار
مگر چه کردم چه بی گناهم و داخ عشقت هر غصه بارم 
ساقی ساقی پرکه پیاله
ساقی ساقی دلم غه‌م باره
له‌و روژه چویده ویرانه مالم 
هاوار هاوار
به‌وره‌و دواره بنوره حالم هاوار هاوار
مگر چه کردم چه بی گناهم و داخ عشقت هر غصه بارم 
ساقی ساقی پرکه پیاله
ساقی ساقی دلم غه‌م باره
له‌و روژه چویده چاوم گریانه هاوار هاوار
هر آخ ئه‌کیشم هر دل بیماره هاوار هاوار
مگر چه کردم چه بی گناهم و داخ عشقت هر غصه بارم 
ساقی ساقی پرکه پیاله
ساقی ساقی دلم غه‌م باره

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 جدید فرشاد آزادی ساقی دانلود اهنگ mp3 فرشاد ازادی غریبم دانلود اهنگ mp3 کردی ساقی کمه پیک اول دانلود اهنگ mp3 کردی ساقی می حال خرابه ساقی برشن پیاله پرکه دانلود اهنگ mp3 ساقی از مسعود جلیلیان اهنگ mp3 های قدیمی فرشاد ازادی دانلود اهنگ mp3 کردی برشن ساقی فول آلبوم فرشاد آزادی Download music farhsad azadi
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو