loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ برو مبین,دانلود آهنگ با لینک مستقیم برو مبین,دانلود آهنگ برو مبین کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل برو مبین,متن آهنگ برو مبین,ljk Hik\' [ndn,دانلود آ

حسین بازدید : 117 جمعه 29 بهمن 1395


متن آهنگ برو مبین  www.xni3e.ir
Lyrics Music Mobin Boro
متن آهنگ برو مبین
ترانه و شعر آهنگ برو مبین
اگه میخوای از عشقو احساسه من بگذری
اگه فکر میکنی بدونه من بهتری برو من که اصراری ندارم
اگه دلت یه جا دیگه گرفتاره برو اگه فکر میکنی بیشتر دوست داره برو
تو این شبهای ابری دنباله ستاره برو منم میگردم پی یه راه چاره برو
ولی نیایی بگی هیشکی مثله تو نمیشد نگی وصله ی من نبود به ما نمیخورد
که دیگه گذشته ها تکرار نمیشه تو رو تویه دلم میکشمت واسه همیشه
تکست آهنگ برو مبین
بیشتر از گذشته ای که پای تو سوزوندمش یا که آینده ای که به عشقه تو فروختمش


منو اذیت میکنه سادگیه دله خودم اینکه تو عاشقی از بعد تو طلسم شدم
اگه دلت یه جا دیگه گرفتاره برو اگه فکر میکنی بیشتر دوست داره برو
تو این شبهای ابری دنباله ستاره برو منم میگردم پی یه راه چاره برو
ولی نیایی بگی هیشکی مثله تو نمیشد نگی وصله ی من نبود به ما نمیخورد
که دیگه گذشته ها تکرار نمیشه تو رو تویه دلم میکشمت واسه همیشه





http://www.faratext.com/













برچسب ها دانلود آهنگ برو مبین دانلود آهنگ با لینک مستقیم برو مبین دانلود آهنگ برو مبین کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل برو مبین متن آهنگ برو مبین ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ جدید برو مبین دانلود ترانه برو مبین دانلود آهنگ جدید برو مبین بهمن ماه 1395 کد موزیک برو مبین آهنگ برو مبین دانلود موزیک ویدیو برو مبین متن ترانه برو مبین کد پیشواز همراه اول برو مبین تکست آهنگ برو مبین کد آهنگ برو مبین ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو