loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ مادر صفاتو قربون شوق نگاتو قربون,    دانلود آهنگ مادر صفاتو قربون معین,    آهنگ تصویری مادر صفاتو قربون,    دانلود کلیپ ماد

حسین بازدید : 13 پنجشنبه 08 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ مادر صفاتو قربون شوق نگاتو قربون
,    دانلود آهنگ مادر صفاتو قربون معین
,    آهنگ تصویری مادر صفاتو قربون
,    دانلود کلیپ مادر صفاتو قربون
,    آهنگ معین مادر صفاتو قربون
,    دانلود آهنگ مادر پویا 320
,    دانلود آهنگ کم نشه سایت از سرم
,    آهنگ پویا بنام مادرم
,    آهنگ مادرم وقتی تو غربت پویا
,    download ahang madar

 

 

مادرم وقتی تو غربت یاد یاران میکنم

عکسه ماهت رو همیشه بوسه باران میکنم

مادرم اگه خدا خواست که به خدمتت بیام

جان فدایه تو به ره, جان نثاران میکنم

جان فدای تو به رسم جان نثاران می کنم

جان فدای تو به رسم جان نثاران می کنم

مادر صفاتو قربون, شوقه نگاتو قربون

وقتی صدام میکنی زنگ صداتو قربون

کم نشه سایت از سرم الهی قربونت برم الهی قربونت برم

ونی که فدات میشه منم ای همه جانو تنم مگه ازت دل میکنم

کسی جای تو رو تو قلبه من نمیگیره هرگز, مادر

اردتمندی در وجوده من نمیمیره هرگز مادر

کسی جای تو رو تو قلبه من نمیگیره هرگز مادر

اردتمندی در وجوده من نمیمیره هرگز, مادر

ای شاه بیت ترانه عشق ای وجوده تو بهانه عشق

کم نشه سایت از سرم الهی قربونت برم,الهی قربونت برم

اونی که فدات میشه منم ای همه جانو تنم, مگه ازت دل میکنم

مادرم فکر نکن حتی یه لحظه از تو غافلم

تویی گل سرسبده باغ و گلستانه دلم

مادرم اینو بدون تویی تو دنیا عزیزترین کسم

دلم می خواد همش بگم دوست دارم مادر, مادر نفسم

کم نشه سایت از سرم الهی قربونت برم,الهی قربونت برم

اونی که فدات میشه منم ای همه جانو تنم مگه ازت دل میکنم

اونی که فدات میشه منم ای همه جانو تنم مگه ازت دل میکنم, مادر

 

 

 

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:45 - 2.14 MB

 







برچسب ها دانلود آهنگ مادر صفاتو قربون شوق نگاتو قربون دانلود آهنگ مادر صفاتو قربون معین آهنگ تصویری مادر صفاتو قربون دانلود کلیپ مادر صفاتو قربون آهنگ معین مادر صفاتو قربون دانلود آهنگ مادر پویا 320 دانلود آهنگ کم نشه سایت از سرم آهنگ پویا بنام مادرم آهنگ مادرم وقتی تو غربت پویا download ahang madar
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو