loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ مادر صنعتگر,    دانلود آهنگ به حرمت چشمون مم از غلامرضا صنعتگر,    دانلود آهنگ خلیج فارس غلامرضا صنعتگر,  &n

حسین بازدید : 2051 پنجشنبه 08 اسفند 1398


,   
,    دانلود آهنگ مادر صنعتگر
,    دانلود آهنگ به حرمت چشمون مم از غلامرضا صنعتگر
,    دانلود آهنگ خلیج فارس غلامرضا صنعتگر
,    دانلود آهنگهای غلامرضا صنعتگر
,    غلامرضا صنعتگر به حرمت چشمون مم
,    دانلود آهنگ غلامرضا صنعتگر عطر نرگس
,    دانلود آهنگ حس مشترک غلامرضا صنعتگر
,    فول آلبوم غلامرضا صنعتگر
,    دانلود فول آلبوم غلامرضا صنعتگر به صورت یکجا
,    download ahang madar

 

 

 

 

بی سایه بون تو آفتاب…
بی چتر زیرِ بارون!
ابری تر از بهار و شرجی تر از تابستون!
هر جا میرم باهاتم…
دلتنگِ کوچه هاتم!
ای خاکِ خاطراتم؛ تقویم بی زمستون!
آهای ایران آهای خونه! دلم میگه و میلرزه…
برم هر جای این دنیا؛ به دلتنگیش نمی ارزه
آهای ایران آهای خونه! دلم میگه و میلرزه…

برم هر جای این دنیا؛ به دلتنگیش نمی ارزه
هم غصه با تو دیدم…
هم شادیاتو دیدم
از جنگلای گیلان؛ تا گریه های کارون
من قلبمو سپردم؛ بی حرف و بی گلایه
کاری نداره پای عشقت؛ گذشتن از جون!
آهای ایران آهای خونه! دلم میگه و میلرزه…
برم هر جای این دنیا؛ به دلتنگیش نمی ارزه
آهای ایران آهای خونه! دلم میگه و میلرزه…
برم هر جای این دنیا؛ به دلتنگیش نمی ارزه

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ مادر صنعتگر دانلود آهنگ به حرمت چشمون مم از غلامرضا صنعتگر دانلود آهنگ خلیج فارس غلامرضا صنعتگر دانلود آهنگهای غلامرضا صنعتگر غلامرضا صنعتگر به حرمت چشمون مم دانلود آهنگ غلامرضا صنعتگر عطر نرگس دانلود آهنگ حس مشترک غلامرضا صنعتگر فول آلبوم غلامرضا صنعتگر دانلود فول آلبوم غلامرضا صنعتگر به صورت یکجا download ahang madar
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو