loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ مادر قشنگم,    دانلود آهنگ مادر قشنگم با صدای رضا شیری,    دانلود اهنگ مادر قشنگم فقط با صدای رضا شیری,  &nb

حسین بازدید : 23 پنجشنبه 08 اسفند 1398


,   
,    دانلود آهنگ مادر قشنگم
,    دانلود آهنگ مادر قشنگم با صدای رضا شیری
,    دانلود اهنگ مادر قشنگم فقط با صدای رضا شیری
,    اهنگ شاد مادر قشنگم
,    دانلود آهنگ مادر قشنگم از فاطمه غرار
,    اهنگ قلبم میره واسه صدای تو مادر قشنگم
,    دانلود آهنگ مادر قشنگم فاطمه غرار و رضا شیری
,    شعر مادر قشنگم
,    دانلود اهنگ بی کلام مادر قشنگم
,    download ahang madar

وقتی تو باشی توی دنیام همه چی زیباست
حتی تو تاریکی صدای تو مث رویاست
دست تو دستمه انگار همه چی دارم
خدا میدونه که چقدر مادر دوست دارم
قلبم میره واسه صدای
خنده های ناز تو مادر قشنگم
بازم بخون در گوشم با
صدای نازت از عشق مادر قشنگم
قلبم میره واسه صدای ناز خنده های تو مادر قشنگم
بازم بخون درگوشم با صدای نازت از عشق مادر قشنگم
وقتی که اسمم میشینه اسمم روی لبای تو بی اختبار پر میکشه دلم برای تو
تو بغلت آروم میشم بس که دوست دارم میدونی من یه لحظه هم تنهات نمیذارم
قلبم میره واسه صدای خنده های ناز تو مادر قشنگم
بازم بخون در گوشم با صدای نازت از عشق مادر قشنگم
قلبم میره واسه صدای ناز خنده های تو مادر قشنگم
بازم بخون درگوشم با صدای نازت از عشق مادر قشنگم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود آهنگ مادر قشنگم دانلود آهنگ مادر قشنگم با صدای رضا شیری دانلود اهنگ مادر قشنگم فقط با صدای رضا شیری اهنگ شاد مادر قشنگم دانلود آهنگ مادر قشنگم از فاطمه غرار اهنگ قلبم میره واسه صدای تو مادر قشنگم دانلود آهنگ مادر قشنگم فاطمه غرار و رضا شیری شعر مادر قشنگم دانلود اهنگ بی کلام مادر قشنگم download ahang madar
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو