loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ: ❤منو نمیشناسی بس که بی احساسی❤ تو رفتی من مردم همینو میخواستی ❤دیگه کم آوردم تنها و افسرده ام تو اشتباه کردی من چوبشو خوردم❤ بی احساس همه دار و ندارمو پای تو دادم ❤بی احساس&nb

حسین بازدید : 27 دوشنبه 12 اسفند 1398

متن آهنگ:

منو نمیشناسی بس که بی احساسی

تو رفتی من مردم همینو میخواستی

دیگه کم آوردم تنها و افسرده ام تو اشتباه کردی من چوبشو خوردم

بی احساس همه دار و ندارمو پای تو دادم

بی احساس خاطره هامون مونده به یادم

 

 

 

دانلود آهنگ منو نمیشناسی بس که بی احساسی

 

بی احساس حالا تنها شدیم منو این دله سادم بی احساس

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:2.03مگابايت

 


 







برچسب ها دانلود آهنگ منو نمیشناسی بس که بی احساسی منو نمیشناسی بس که بی احساسی آهنگ منو نمیشناسی بس که بی احساسی تو رفتی من مردم همینو میخواستی دانلود آهنگ تو رفتی من مردم همینو میخواستی آهنگ تو رفتی من مردم همینو میخواستی دیگه کم آوردم تنها و افسرده ام دانلود آهنگ دیگه کم آوردم تنها و افسرده ام آهنگ دیگه کم آوردم تنها و افسرده ام تو اشتباه کردی من چوبشو خوردم دانلود آهنگ تو اشتباه کردی من چوبشو خوردم آهنگ تو اشتباه کردی من چوبشو خوردم بی احساس همه دار و ندارمو پای تو دادم آهنگ بی احساس همه دار و ندارمو پای تو دادم بی احساس همه خاطره هامون مونده به یادم آهنگ بی احساس خاطره هامون مونده به یادم بی احساس حالا تنها شدیم منو این دله سادم بی احساس آهنگ بی احساس حالا تنها شدیم منو این دله سادم بی احساس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو