loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دانلود آهنگ امشب شب آخرمه میخورم تا خود صبح پوریا سازنده آهنگ جاهل فراری برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: امشب شب آخرمه میخورم تا خود صبح امشب میخوام مست بکنم مینوشم

حسین بازدید : 141 دوشنبه 12 اسفند 1398

 

دانلود آهنگ امشب شب آخرمه میخورم تا خود صبح پوریا سازنده

آهنگ جاهل فراری

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

امشب شب آخرمه میخورم تا خود صبح

امشب میخوام مست بکنم مینوشم تا خود صبح

تیزی توی دستمه میام بالا سرتون

 

 

میزنم خلاص کنم خودمو از این جنون

دیشب دیدمتون باهم از کنارم زود رد شدی

دو سال گفتی عاشقمی یه شبه عوض شدی...

مامورا دنبالمن حکم من اعدامه

فراریم کردی آخر تو دختر دیوانه...

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:8.43مگابايت

 

 

 







برچسب ها امشب شب آخرمه میخورم تا خود صبح دانلود آهنگ امشب شب آخرمه میخورم تا خود صبح دانلود آهنگ امشب شب آخرمه میخورم تا خود صبح پوریا سازنده تیزی توی دستمه میام بالا سرتون دانلود آهنگ تیزی توی دستمه میام بالا سرتون میزنم خلاص کنم خودمو از این جنون دانلود آهنگ میزنم خلاص کنم خودمو از این جنون دیشب دیدمتون باهم از کنارم زود رد شدی دانلود آهنگ دیشب دیدمتون باهم از کنارم زود رد شدی دو سال گفتی عاشقمی یه شبه عوض شدی دانلود آهنگ دو سال گفتی عاشقمی یه شبه عوض شدی مامورا دنبالمن حکم من اعدامه دانلود آهنگ مامورا دنبالمن حکم من اعدامه دانلود آهنگ مامورا دنبالمن حکم من اعدامه پوریا سازنده فراریم کردی آخر تو دختر دیوانه دانلود آهنگ فراریم کردی آخر تو دختر دیوانه دانلود آهنگ فراریم کردی آخر تو دختر دیوانه پوریا سازنده دانلود آهنگ جاهل فراری از پوریا سازنده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو