loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ میگفتی تو پیشم بمون,    متن اهنگ جالب اینجاست میگفتی تو پیشم بمون هیچوقت نرو,    جالب اینجاست میگفتی تو با صدای دختر,    متن ا

حسین بازدید : 147 پنجشنبه 15 اسفند 1398


,    متن آهنگ میگفتی تو پیشم بمون
,    متن اهنگ جالب اینجاست میگفتی تو پیشم بمون هیچوقت نرو
,    جالب اینجاست میگفتی تو با صدای دختر
,    متن اهنگ جالب اینجاست میگفتی تو پیشم بمون با صدای دختر
,    اهنگ جالب اینجاست با صدای دختر
,    آهنگ جالب اینجاست با صدای فرانک
,    اهنگ فران جالب اینجاست
,    آهنگ جالب اینجاست میگفتی تو
,    متن آهنگ ماکان بند یه لحظه نگام کن ریمیکس
,    متن آهنگ
,   

 

جالب اینجاست میگفتی تو
پیشم بمون هیچ وقت نرو
برگشت ورق دل کندی و
نفهمیدم پس چرا خواستی منو

یه لحظه نگام کن
دل بده به این دیوونه ی خسته
صدام کن بگو رفتنت شوخیه
یه دروغ محضه …
دروغ محضه …

نمیخواستم بری
وایسادم نگات کردم و سوختم و ساختم
ولی بازم من بدون تو آیندمو تکی ساختم

یه لحظه نگام کن
دل بده به این دیوونه ی خسته
صدام کن بگو رفتنت شوخیه
یه دروغ محضه …
دروغ محضه …

نمیخواستم بری
وایسادم نگات کردم و سوختم و ساختم
ولی بازم من بدون تو به این زندگی باختم

همیشه حرفت هست همش تو این خونه
دل من از دوریت میگیره هی بهونه

نمیشه پرتش کرد ذهنمو دور از فکرت
نمیشه ردش کرد که درگیرم با عشقت

یه لحظه نگام کن
دل بده به این دیوونه ی خسته
صدام کن بگو رفتنت شوخیه
یه دروغ محضه …
دروغ محضه …

نمیخواستم بری
وایسادم نگات کردم و سوختم و ساختم
ولی بازم من بدون تو آیندمو تکی ساختم

یه لحظه نگام کن
دل بده به این دیوونه ی خسته
صدام کن بگو رفتنت شوخیه
یه دروغ محضه …
دروغ محضه …

نمیخواستم بری
وایسادم نگات کردم و سوختم و ساختم
ولی بازم من بدون تو به این زندگی باختم







برچسب ها متن آهنگ میگفتی تو پیشم بمون متن اهنگ جالب اینجاست میگفتی تو پیشم بمون هیچوقت نرو جالب اینجاست میگفتی تو با صدای دختر متن اهنگ جالب اینجاست میگفتی تو پیشم بمون با صدای دختر اهنگ جالب اینجاست با صدای دختر آهنگ جالب اینجاست با صدای فرانک اهنگ فران جالب اینجاست آهنگ جالب اینجاست میگفتی تو متن آهنگ ماکان بند یه لحظه نگام کن ریمیکس متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو