loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ ناصر عطر برگرد,    متن اهنگ کیارمین فرجام برگرد تو ای همنفسم,    متن اهنگ برگردتو ای همنفسم,    متن آهنگ برگرد تو ای همنفسم دس

حسین بازدید : 293 پنجشنبه 15 اسفند 1398


,    متن اهنگ ناصر عطر برگرد
,    متن اهنگ کیارمین فرجام برگرد تو ای همنفسم
,    متن اهنگ برگردتو ای همنفسم
,    متن آهنگ برگرد تو ای همنفسم دستی بکش رو صورتم
,    آهنگ برگرد تو ای همنفسم دوست دارم من بخدا
,    برگرد تو ای همنفسم بی تو میگیره نفسم
,    اهنگ برگردتوای هم نفسم دستی بکش رو صورتم
,    دوست دارم از راه دور از جاده های بی عبور عشقتو فریاد میزنم
,    دانلودآهنگ برگرد تو ای همنفسم میدونی که دلواپسم
,    متن آهنگ

,   

متن آهنگ همه کسم ناصر عطر

برگرد تو ای همه کسم میدونی که دلواپسم
دوست دارم من به خدا به حرمت چشات قسم
دوست دارم من به خدا به حرمت چشات قسم
برگرد تو ای همنفسم دستی بکش به صورتم
دلم فقط تو رو میخاد عاشقتم ، دیوونتم

دوست دارم از راه دور از جاده های بی عبور
عشقتو فریاد میزنم ، تو این شبای سوت و کور
از وقتی رفتی تا حالا ، گوشه نشینم از غمت
آرزو دارم که بیای ، یه بار دیگه ببینمت

دوست دارم از راه دور از جاده های بی عبور
عشقتو فریاد میزنم ، تو این شبای سوت و کور
از وقتی رفتی تا حالا ، گوشه نشینم از غمت
آرزو دارم که بیای ، یه بار دیگه ببینمت







برچسب ها متن اهنگ ناصر عطر برگرد متن اهنگ کیارمین فرجام برگرد تو ای همنفسم متن اهنگ برگردتو ای همنفسم متن آهنگ برگرد تو ای همنفسم دستی بکش رو صورتم آهنگ برگرد تو ای همنفسم دوست دارم من بخدا برگرد تو ای همنفسم بی تو میگیره نفسم اهنگ برگردتوای هم نفسم دستی بکش رو صورتم دوست دارم از راه دور از جاده های بی عبور عشقتو فریاد میزنم دانلودآهنگ برگرد تو ای همنفسم میدونی که دلواپسم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو