loading...

دانلود موزیک درخواستی

X کسلم به دلم افتاده که میری انگاری میخوای ازم انتقام بگیری X تصمیمی با تو هست که نمیشه راتو بست اما کسی نمیگیره بعد تو جاتو نه X چی شده بم بگو چرا انقد فسی انگاره نمونده تو دلت به من ح

حسین بازدید : 75 جمعه 16 اسفند 1398
X کسلم به دلم افتاده که میری انگاری میخوای ازم انتقام بگیری X تصمیمی با تو هست که نمیشه راتو بست اما کسی نمیگیره بعد تو جاتو نه X چی شده بم بگو چرا انقد فسی انگاره نمونده تو دلت به من حسی X یه رو خوب یه رو بد خب آخه چرا با این کارات میخوای به چی برسی X هر چی میخوای بارم کنمن طاقت دارم چون دیوونتم بدجوری خب یه بار باور کن X نبینم اشک من دیگه روی گونه هات بزار یه بار بزارم سر روی شونه هات X نمیدونم چی شد که تحملم کم شد آخه چرا بهم ریخته تصورم از تو X هنوز جلو چشامه تصویرت بگو کی عوض میشه تصمیمت X دانلود اهنگ کسلم به دلم افتاده که میری پردیس X کسلم به دلم افتاده که میری X انگاری میخوای ازم انتقام بگیری X دانلود اهنگ انگاری میخوای ازم انتقام بگیری پردیس X تصمیمی با تو هست که نمیشه راتو بست X دانلود اهنگ تصمیمی با تو هست که نمیشه راتو بست پردیس X اما کسی نمیگیره بعد تو جاتو نه X دانلود اهنگ اما کسی نمیگیره بعد تو جاتو نه پردیس X چی شده بم بگو چرا انقد فسی X دانلود اهنگ چی شده بم بگو چرا انقد فسی پردیس X انگاره نمونده تو دلت به من حسی X دانلود اهنگ انگاره نمونده تو دلت به من حسی پردیس

 

 

دانلود







برچسب ها کسلم به دلم افتاده که میری انگاری میخوای ازم انتقام بگیری تصمیمی با تو هست که نمیشه راتو بست اما کسی نمیگیره بعد تو جاتو نه چی شده بم بگو چرا انقد فسی انگاره نمونده تو دلت به من حسی یه رو خوب یه رو بد خب آخه چرا با این کارات میخوای به چی برسی هر چی میخوای بارم کنمن طاقت دارم چون دیوونتم بدجوری خب یه بار باور کن نبینم اشک من دیگه روی گونه هات بزار یه بار بزارم سر روی شونه هات نمیدونم چی شد که تحملم کم شد آخه چرا بهم ریخته تصورم از تو هنوز جلو چشامه تصویرت بگو کی عوض میشه تصمیمت دانلود اهنگ کسلم به دلم افتاده که میری پردیس کسلم به دلم افتاده که میری انگاری میخوای ازم انتقام بگیری دانلود اهنگ انگاری میخوای ازم انتقام بگیری پردیس تصمیمی با تو هست که نمیشه راتو بست دانلود اهنگ تصمیمی با تو هست که نمیشه راتو بست پردیس اما کسی نمیگیره بعد تو جاتو نه دانلود اهنگ اما کسی نمیگیره بعد تو جاتو نه پردیس چی شده بم بگو چرا انقد فسی دانلود اهنگ چی شده بم بگو چرا انقد فسی پردیس انگاره نمونده تو دلت به من حسی دانلود اهنگ انگاره نمونده تو دلت به من حسی پردیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو