loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ برزگر از مسعود بختیاری,    متن آهنگ برزگری از کوهیار بختیاری,    متن اهنگ برزگری علی تاجمیری,    اهنگ برزگری کاظم قادری, 

حسین بازدید : 61 یکشنبه 18 اسفند 1398


,    متن اهنگ برزگر از مسعود بختیاری
,    متن آهنگ برزگری از کوهیار بختیاری
,    متن اهنگ برزگری علی تاجمیری
,    اهنگ برزگری کاظم قادری
,    متن اهنگ برزگری غلامشاه قنبری
,    برزگری کوهیار بختیاری
,    آهنگ برزگری الهه خسروی
,    آهنگ برزگری غلامشاه قنبری
,    متن اهنگ برزگری کاظم قادری
,    متن اهنگ مسعود بختیاری

ترجمه فارسي و متن آواز برزگري از مسعود بختياري (زنده ياد بهمن علاءالدين)
(آخي) كن كن مالا
(اي داد اي) دلم ره واباسون
(آخي) بيو بريم زار بزنيم (اي)
(اي داد اي) جاوارگه هاسون

كن كن مالا
(اي داد اي) دلم ره به دينسون
(آخي) بيو بريم زار بزنيم (اي)
(اي داد اي) جاوارگ دوش پسينسون

اي شمالِ باد (اي)
(اي داد اي) بيو برس به حالم
(آخي) افتو مُل به كمر (اي)
(اي داد اي) سُهد پرك و بالم

اي شمالِ باد (اي)
(اي داد اي) بيو برس به دادم
(آخي) خَوَري سي مو بيار (اي)
(اي داد اي) تا بكني شادم

(ولا) يكينه ايخواستم
(اي داد اي) «بي دادِ» بخونه
(آخي) بكنه خار ز دلم (اي)
(اي داد اي) گل بجاس بنشونه

كي خلاص ايبوم
(اي داد اي) ز اي ماتِ گندم
(آخي) وارستن برزي يرون
(اي داد اي) مو په سيچه مندم

مير مات بنگ ايزنه (اي)
(اي داد اي) غله مند سر پا
(آخي) داسِتِ تند تند بكش (اي)
(اي داد اي) نمهني به گرما

برزي ير! نو برزي ير!
(اي داد اي) چپت نتنيده
(آخي) داسِتِ تند تند بكش (اي)
(اي داد اي) غله مند نچيده
آواز برزگري (كشاورزي)

كوچ مال‌ها (خانواده‌ها)
دلم رفت باهاشون
بيا بريم گريه كنيم
محل اقامتشون

كوچ مال‌ها
دلم رفت به دنبالشون
بيا بريم گريه كنيم
جاي ديروز عصرشون

اي باد شمال
بيا برس به حالم
آفتاب برآمده به كوه (1)
پر و بالم رو سوخت

اي باد شمال
بيا برس به دادم
خبري برام بيار
تا بكني شادم

يكي رو ميخواستم
«بي داد» رو بخونه (2)
بكنه خار از دلم
گل بجاش بنشونه

كي خلاص ميشم
از اين مات گندم (3)
كشاورزها كارشون تموم شد
من پس برا چي [جا] موندم؟

مير مات (4) صدا مي‌زنه
دروي غله (برنج و گندم) تموم نشد
داس‌ات رو تند تند بكش
نموني به گرما







برچسب ها متن اهنگ برزگر از مسعود بختیاری متن آهنگ برزگری از کوهیار بختیاری متن اهنگ برزگری علی تاجمیری اهنگ برزگری کاظم قادری متن اهنگ برزگری غلامشاه قنبری برزگری کوهیار بختیاری آهنگ برزگری الهه خسروی آهنگ برزگری غلامشاه قنبری متن اهنگ برزگری کاظم قادری متن اهنگ مسعود بختیاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو