loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ بی احساس مجتبی دربیدی,دانلود ترانه بی احساس مجتبی دربیدی,ljk Hik\' [ndn,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی احساس مجتبی دربیدی,کد پیشواز همراه اول بی احساس مجتبی د

حسین بازدید : 53 جمعه 29 بهمن 1395


متن آهنگ بی احساس مجتبی دربیدی  www.xni3e.ir
Lyrics Music Mojtaba Dorbidi Bi Ehsas
متن آهنگ بی احساس مجتبی دربیدی
ترانه و شعر آهنگ بی احساس مجتبی دربیدی
من احساسیم به حد کافیم زجر کشیدم
تو بی منطقی به همین زندگی پا کشیدم
واسه با تو بودن دیگه نایی نداره این دله دیوونم
شبو روزا بیداره و دنباله تو میاد خونه به خونه
بی احساسه دلت من حساسه دلم تو لطمه نزنی به وسواسه دلم
بی احساسه دلت من حساسه دلم تو لطمه نزنی به وسواسه دلم
میخندی نمیفهمی تو حسم را نمیدونی میترسی که عاشق شی تو با دلم نمی مونی
هر جوری که خواستی سازگاری کردم هر چی که تو گفتی هر رو کاری کردم
هر جوری که خواستی سازگاری کردم هر چی که تو گفتی هر رو کاری کردم
تکست آهنگ بی احساس مجتبی دربیدی
دلم تو رو نمیذاره برنجی اگه یار ما بشی نمیتونی که بد شی
تو سردی و خودسر من حرفاتو از بر با اینکه لجبازی میخوام تو رو بیشتر


بی احساسه دلت من حساسه دلم تو لطمه نزنی به وسواسه دلم
بی احساسه دلت من حساسه دلم تو لطمه نزنی به وسواسه دلم
میخندی نمیفهمی تو حسم را نمیدونی میترسی که عاشق شی تو با دلم نمی مونی
هر جوری که خواستی سازگاری کردم هر چی که تو گفتی هر رو کاری کردم
هر جوری که خواستی سازگاری کردم هر چی که تو گفتی هر رو کاری کردم


http://www.faratext.com/













برچسب ها کد آهنگ بی احساس مجتبی دربیدی دانلود ترانه بی احساس مجتبی دربیدی ljk Hik' [ndn کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی احساس مجتبی دربیدی کد پیشواز همراه اول بی احساس مجتبی دربیدی دانلود موزیک ویدیو بی احساس مجتبی دربیدی دانلود آهنگ جدید بی احساس مجتبی دربیدی دانلود آهنگ با لینک مستقیم بی احساس مجتبی دربیدی متن آهنگ بی احساس مجتبی دربیدی تکست آهنگ بی احساس مجتبی دربیدی دانلود آهنگ جدید بی احساس مجتبی دربیدی بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ بی احساس مجتبی دربیدی کد موزیک بی احساس مجتبی دربیدی آهنگ بی احساس مجتبی دربیدی متن ترانه بی احساس مجتبی دربیدی ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ بی احساس مجتبی دربیدی کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو