loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود ریمیکس تریبال زندگی محمد علیزاده,    دانلود اهنگ ریمیکس محمد علیزاده بنام زندگی,    ریمیکس زندگی محمد علیزاده دیجی ممتاز,    ریم

حسین بازدید : 53 یکشنبه 03 فروردین 1399


,    دانلود ریمیکس تریبال زندگی محمد علیزاده
,    دانلود اهنگ ریمیکس محمد علیزاده بنام زندگی
,    ریمیکس زندگی محمد علیزاده دیجی ممتاز
,    ریمیکس آهنگ زندگی محمد علیزاده سولی دنس
,    ریمیکس اهنگ زندگی محمد علیزاده دیجی ممتاز
,    ریمیکس زندگی علیزاده سولی دنس
,    دانلود اهنگ ریمیکس زندگی محمد علیزاده
,    ریمیکس زندگی محمد علیزاده سولی دنس
,    دانلود ریمیکس زندگی محمد علیزاده
,    دانلود ریمیکس تریبال
,   

متن ریمیکس زندگی منی به اسم زندگی منی

زندگی زندگی زندگی ولی تو زندگی زندگی زندگی چرا نمیشه بی تو

جونو دل کی بودی بگو آخه چی بودی دل منو به این زودی بگو چرا ازم ربودی

دل بیچاره گیر افتاد عاشق تو شدم ای داد

همیشه هواتو میخواد اون دلی که دادی به باد

 آرامش من باید بشه من کاری بکنم بشه تا بشی دنیای من

Arameshe man bayad beshe man kari bokonam beshe to beshi donyaye man

رویای منی دنیای منی اینقد خواستنی عشقم من تو شدم یا تو منی

Royaye mani donyaye mani inghadr khastani eshgham man to shodam ya to mani

♪♪♫♫♪♪♯

دانلود ریمیکس آهنگ زندگی منی با صدای محمد علیزاده

♪♪♫♫♪♪♯

نمیبینم هیشکیو آخه تورو دیگه دارمت آره جوره دیگه دارمت

آرامش من باید بشه من کاری بکنم بشه تا بشی دنیای من

رویای منی دنیای منی اینقد خواستنی

عشقم من تو شدم یا تو منی

آرامش من باید بشه من کاری بکنم بشه تا بشی دنیای من

Arameshe man bayad beshe man kari bokonam beshe to beshi donyaye man

رویای منی دنیای منی اینقد خواستنی عشقم من تو شدم یا تو منی

Royaye mani donyaye mani inghadr khastani eshgham man to shodam ya to mani














برچسب ها دانلود ریمیکس تریبال زندگی محمد علیزاده دانلود اهنگ ریمیکس محمد علیزاده بنام زندگی ریمیکس زندگی محمد علیزاده دیجی ممتاز ریمیکس آهنگ زندگی محمد علیزاده سولی دنس ریمیکس اهنگ زندگی محمد علیزاده دیجی ممتاز ریمیکس زندگی علیزاده سولی دنس دانلود اهنگ ریمیکس زندگی محمد علیزاده ریمیکس زندگی محمد علیزاده سولی دنس دانلود ریمیکس زندگی محمد علیزاده دانلود ریمیکس تریبال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو