loading...

دانلود موزیک درخواستی

♫ عاشقت شدم ♫ یکی یه دونه..♫♬ ♫ دیوونت شدم ♫ خدا میدونه..♫♬ ♫ عاشقت شدم ♫ دل نگرانتم..♫♬ ♫ دلواپسته ♫ این دل دیوونه..♫♬ ♫دلم ♫ که میدونی ♫ باهاته ..♫♬ ♫ تو بگی ♫ بله ♫ حله..♫♬ ♫ عاشق ♫

حسین بازدید : 33 دوشنبه 04 فروردین 1399


♫ عاشقت شدم ♫ یکی یه دونه..♫♬

♫ دیوونت شدم ♫ خدا میدونه..♫♬

♫ عاشقت شدم ♫ دل نگرانتم..♫♬

♫ دلواپسته ♫ این دل دیوونه..♫♬

♫دلم ♫ که میدونی ♫ باهاته ..♫♬

♫ تو بگی ♫ بله ♫ حله..♫♬

♫ عاشق ♫ چشای سیاته ..♫♬

♫ تو بگی ♫ بله ♫ حله..♫♬


♫ این دل ♫ همه جوره ♫ باهاته ..♫♬

♫ تو بگی ♫ بله ♫ حله..♫♬

♫ شهر♫ و بهم میزنه ♫ چشات ..♫♬

♫ میدونی ♫ دلم میمیبره ♫برات..♫♬

♫ عاشقته ♫ این دل ♫ دیوونه..♫♬

♫ هرجوری ♫ بخوای با تو ♫ میمونه..♫♬

♫ دلم ♫ که میدونی ♫ باهاته ..♫♬

♫ تو بگی ♫ بله ♫ حله..♫♬

♫ عاشق ♫ چشای ♫ سیاته..♫♬

♫ تو بگی ♫ بله ♫ حله..♫♬

♫ این دل ♫ همه جوره ♫ باهاته..♫♬

♫ تو بگی ♫ بله ♫ حله..♫♬







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو