loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ داوود یونسی بنام مادر,    دانلود اهنگ های داوود یونسی,    اهنگ داوود یونسی جوانی,    اهنگ های جدید داوود یونسی,  

حسین بازدید : 151 چهارشنبه 13 فروردین 1399


,    دانلود آهنگ داوود یونسی بنام مادر
,    دانلود اهنگ های داوود یونسی
,    اهنگ داوود یونسی جوانی
,    اهنگ های جدید داوود یونسی
,    داوود یونسی چشمات
,    آهنگ مادر من از داوود یونسی
,    دانلود اهنگ داوود یونسی صنم
,    دانلود اهنگهای جدید داوود یونسی
,    دانلود آهنگ داوود یونسی مادر من
,    دانلود آهنگ
,   



متن آهنگ مادر داوود یونسی

●—♩–♪♫♫♪—♩–●

تو چشات چی داری منو هوایی کرده ♩—
دنیا رو میارم دور سرت بگرده ♩—
تو چشات چی داری ستاره ریزه آره ♩—

«—♩—»
قد جون نگاهت واسم عزیزه! آره ♩—
گوشه ی چادرت گوشه ی امنِ دنیاست ♩—
با خط رو گونت چه لبخند تو زیباست ♩—

«—♩—»
چه خوبه هنوزم شرمِ چشاتو داری ♩—
بمیرم واست که قشنگیاتو داری ♩—
مادر من بیار آرامشت رو ♩—

«—♩—»
مادر من دست نوازشت رو ♩—

آهنگ جدید مادر با لینک مستقیم

مادر من چشاتو دوره کردم ♩—
مادر من بیا دورت بگردم ♩—

«—♩—»
بمیرم که چشات چقدر هوامو داره ♩—
روسریت یه باغه پر از بوی بهاره ♩—
چه پنهون از تو که دلم اسیرِ عشقه ♩—

«—♩—»
میخندی دل من بهونه گیره عشقه ♩—
گوشه چادرت گوشه امنِ دنیاست ♩—
با خط رو گونت چه لبخند تو زیباست ♩—

«—♩—»
مادر من بیار آرامشت رو ♩—
مادر من دست نوازشت رو ♩—

«—♩—»
مادر من چشاتو دوره کردم ♩—
مادر من بیا دورت بگردم ♩—









برچسب ها دانلود آهنگ داوود یونسی بنام مادر دانلود اهنگ های داوود یونسی اهنگ داوود یونسی جوانی اهنگ های جدید داوود یونسی داوود یونسی چشمات آهنگ مادر من از داوود یونسی دانلود اهنگ داوود یونسی صنم دانلود اهنگهای جدید داوود یونسی دانلود آهنگ داوود یونسی مادر من دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو