loading...

دانلود موزیک درخواستی

آسمون قشنگه وقتی لبات میخنده ماه که تو رو میبینه دل به نگاهت میبنده تو نگاهت قشنگه تو نگاهت قشنگه شبا وقتی خوابی یه آسمون ستاره هواتو خیلی داره یدونه فرشته بالا سرت بیداره هواتو خیلی داره مراقب

حسین بازدید : 22 پنجشنبه 14 فروردین 1399


آسمون قشنگه وقتی لبات میخنده ماه که تو رو میبینه دل به نگاهت میبنده
تو نگاهت قشنگه تو نگاهت قشنگه

شبا وقتی خوابی یه آسمون ستاره هواتو خیلی داره
یدونه فرشته بالا سرت بیداره هواتو خیلی داره

مراقب خودت باش نذار دلم رو تنهاش نری تنهام بذاری بگی دوستم نداری بری و کم بیاری
مراقب خودت باش نذار دلم رو تنهاش نری تنهام بذاری بگی دوستم نداری بری و کم بیاری


شعر آهنگ جدید علی باقری مراقب خودت باش

تو رو یه دنیا تا دنیا دنیا باشه دوست دارم تا تو که هستی هر چی که با تو باشه دوسش دارم
عزیز قلبم دنیا با تو قشنگترین بهاره هیشکی مثله من یه مهربونی مثله تو نداره

مراقب خودت باش نذار دلم رو تنهاش نری تنهام بذاری بگی دوستم نداری بری و کم بیاری
مراقب خودت باش نذار دلم رو تنهاش نری تنهام بذاری بگی دوستم نداری بری و کم بیاری

آسمون قشنگه وقتی لبات میخنده ماه که تو رو میبینه دل به نگاهت میبنده
تو نگاهت قشنگه تو نگاهت قشنگه

شبا وقتی خوابی یه آسمون ستاره هواتو خیلی داره
یدونه فرشته بالا سرت بیداره هواتو خیلی داره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو