loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ گویند همه شب,    متن آهنگ شب به گلستان تنها جدید,    متن آهنگ شب به گلستان تنها منتظرت بودم از بنان,    متن آهنگ شب به گلستان

حسین بازدید : 19 پنجشنبه 14 فروردین 1399


,    متن اهنگ گویند همه شب
,    متن آهنگ شب به گلستان تنها جدید
,    متن آهنگ شب به گلستان تنها منتظرت بودم از بنان
,    متن آهنگ شب به گلستان با صدای بنان
,    متن آهنگ شب به گلستان تنها منتظرت بودم غلامحسین اشرفی
,    متن آهنگ منتظرت بودم شکیلا mp3
,    متن آهنگ شب به گلستان تنها ورژن جدید
,    متن آهنگ شب به گلستان تنها منتظرت بودم
,    متن اهنگ منتظرت بودم با صدای شکیلا
,    متن آهنگ

شب به گلستان تنها منتظرت بودم

باده نا کامی در هجر تو پیمودم

منتظرت بودم منتظرت بودم

آن شب جان فرسا من بی تو نیاسودم

وه که شدم پیر از غم آن شب و فرسودم

منتظرت بودم منتظرت بودم

بودم همه شب دیده به ره تا به سحر گاه

 ناگه چو پری خنده زنان آمدی از راه

غمها به سر آمد زنگ غم دوران از دل بزدودم

منتظرت بودم منتظرت بودم

 پیش گلها شاد و شیدا می خرامید آن قامت موزونت

 فتنه دوران دیده تو از دل و جان من شده مفتونت

 در آن عشق و جنون مفتون تو بودم

 اکنون از دل من بشنو تو سرودم

منتظرت بودم منتظرت بودم

 منتظرت بودم منتظرت بودم







برچسب ها متن اهنگ گویند همه شب متن آهنگ شب به گلستان تنها جدید متن آهنگ شب به گلستان تنها منتظرت بودم از بنان متن آهنگ شب به گلستان با صدای بنان متن آهنگ شب به گلستان تنها منتظرت بودم غلامحسین اشرفی متن آهنگ منتظرت بودم شکیلا mp3 متن آهنگ شب به گلستان تنها ورژن جدید متن آهنگ شب به گلستان تنها منتظرت بودم متن اهنگ منتظرت بودم با صدای شکیلا متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو