loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ :میبینمت دل میشه پر پر ♩♬♫ این چه حسیه آی دلبراین عشق میکشه منو آخر ♩♬♫ این چه حسیه آی دلبربا تو آرومه دلم آرومه دلم ♩♬♫ توی قانون دلم به تو محکومه دلمدلبر مبری هوش و حواس ♩♬♫ از سر دلبر بیا

حسین بازدید : 24 جمعه 15 فروردین 1399

متن آهنگ :

میبینمت دل میشه پر پر ♩♬♫ این چه حسیه آی دلبر
این عشق میکشه منو آخر ♩♬♫ این چه حسیه آی دلبر
با تو آرومه دلم آرومه دلم ♩♬♫ توی قانون دلم به تو محکومه دلم
دلبر مبری هوش و حواس ♩♬♫ از سر دلبر بیا بزنیم به سیم آخر
دلبر نکنه نداری قلبمو باور ♩♬♫ دلبر بیا که گذشته آب از سر

متن آهنگ :


تو قلبت آتیشه تو دل من ♩♬♫ بیشتر این چه حسیه آی دلبر
جنگ عقل و قلب نا برابر ♩♬♫ این چه حسیه آی دلبر
با تو آرومه دلم آرومه دلم ♩♬♫ توی قانون دلم به تو محکومه دلم
دلبر مبری هوش و حواس ♩♬♫ از سر دلبر بیا بزنیم به سیم آخر
دلبر نکنه نداری قلبمو باور ♩♬♫ دلبر بیا که گذشته آب از سر







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو