loading...

دانلود موزیک درخواستی

تو ای امید جان من زدل شنو فغان من چو رفتم از دیار تو دگر مجو نشان من به نگاهم بنگر به نگاهم بنگر که تمنا دیدی ازآن سخن از دل بشنو که به نظاره تو نگهم بگشوده زبان موی تو قرارم بهم می زند چشم ت

حسین بازدید : 52 دوشنبه 18 فروردین 1399


تو ای امید جان من زدل شنو فغان من
چو رفتم از دیار تو دگر مجو نشان من
به نگاهم بنگر به نگاهم بنگر که تمنا دیدی ازآن
سخن از دل بشنو که به نظاره تو نگهم بگشوده زبان
موی تو قرارم بهم می زند
چشم تو به مستی رهم می زند
غم های تو خون در دلم میکند
یاد تو زخود غافلم می کند
آه چه گنه کردم به تو دل بستم

به بر آتش ز چه بنشستم
♫ ♩ ♪ ♬ ♫ ♪ ♬ ♩ ♫ ♪ ♩ ♬ ♫ ♫ ♪ ♬

آهنگ جدید محمد معتمدی به نام به نگاهم بنگر

♫ ♩ ♪ ♬ ♫ ♪ ♬ ♩ ♫ ♪ ♩ ♬ ♫ ♫ ♪ ♬
بلای تو فتنه ی زمان عشوه گری
برای دل ای بلای دل چون شرری
بیا که سیل غمت مرا سوی خود کشاند
بتا زمن تا خبر شوی هستیم نماند
موی تو قرارم بهم می زند
چشم تو به مستی رهم می زند
غم های تو خون در دلم میکند
یاد تو زخود غافلم می کند







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو