loading...

دانلود موزیک درخواستی

رفیقیل و سر قرار ولای دریاچه دینسدآگرم دای وخدا دلم شکانی لامصببیژ بینم بدیم چه بوی آخر چه کم هیشتم ارادکه تمام هستی و عمر جوانیم دایده بادمه ارای تو مردمه جای من یکی تر هاتیههرکی پرسی حال من بیژ

حسین بازدید : 95 جمعه 22 فروردین 1399

رفیقیل و سر قرار ولای دریاچه دینسد
آگرم دای وخدا دلم شکانی لامصب
بیژ بینم بدیم چه بوی آخر چه کم هیشتم اراد
که تمام هستی و عمر جوانیم دایده باد
مه ارای تو مردمه جای من یکی تر هاتیه
هرکی پرسی حال من بیژ که فلانی مردیه
بعد من گر دل دشمن تر بازی مه که
دل و دوست داشتن هر ناکسی راضی نه که

 


کاملا برعکس من اوخودا خلقت کردیه
کل زندگی تو افکار و ذهنت منفیه
الان زانم که تمام عشق تو حوسه
گیان خوت ولم بکه دو دره بازی دی بسه
مه ارای تو مردمه جای من یکی تر هاتیه
هرکی پرسی حال من بیژ که فلانی مردیه
بعد من گر دل دشمن تر بازی مه که
دل و دوست داشتن هر ناکسی راضی نه که

 

مه ارای تو مردمه جای من یکی تر هاتیه
هرکی پرسی حال من بیژ که فلانی مردیه
بعد من گر دل دشمن تر بازی مه که
دل و دوست داشتن هر ناکسی راضی نه که







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو