loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ فکر میکردم که اگه دوسش دارم باید بگم,    پیش تو کم نمیاره این دلم از تو خوندن شده کار این دلم,    متن اهنگ قلبمو دادم که مال تو باشه, &n

حسین بازدید : 83 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن آهنگ فکر میکردم که اگه دوسش دارم باید بگم
,    پیش تو کم نمیاره این دلم از تو خوندن شده کار این دلم
,    متن اهنگ قلبمو دادم که مال تو باشه
,    متن اهنگ همین قلبمو دادم که مال تو باشه
,    اهنگ عشق من دنیام با تو قشنگ شده ببین
,    متن اهنگ من این قلبمو دادم ک مال تو باشه
,    بدون تو نمیشه اصلا اگه زندگیمو بگیرن ازم
,    متن آهنگ پیش تو کم نمیاره این دلم از تو خوندن شده کار این دلم
,    متن اهنگ یه نگاهی به دلم کن که چه داغونو چه زاره یکی اینجاست که از فکر تو شب خواب نداره
,    اهنگ خدا منو بگیر ببر به جایی یه جای خالی از این جدایی
,    متن اهنگ خیلی سختمه نمیخوام زندگیم بدون تو شروع بشه
,    کی گفته تو نمیتونی دنیا داره بهت میده نشونی
,    آهنگ من این قلبمو دادم که مال تو باشه
,    متن آهنگ
,   

فکر میکردم که اگه دوسش دارم باید بگم ♫♪

تاته جاده عشق چشمو گوش بسته برم

فکر میکردم که اگه دوسش دارم باید بگم ♫♪

تاته جاده عشق چشمو گوش بسته برم

اما این جاده عشق سرعت مجاز داره ♫♪

♫♬♫ SmSmUsIc.Ir ♫♬♫

اگه خیلی تند بری بلا به روزت میاره

اگه خیلی تند بری بلا به روزت میاره ♫♪

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره ♫♪

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره

♫♬♫ SmSmUsIc.Ir ♫♬♫

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره ♫♪

نباید بهش میگفتم که چقدر دوسش دارم

نباید هر چی میگه چشمامو رو هم بزارم ♫♪

نباید بهش میگفتم که چقدر دوسش دارم

نباید هر چی میگه چشمامو رو هم بزارم ♫♪

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

♫ ♫ SMSMUSIC.IR ♫ ♫

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره ♫♪

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره ♫♪

فکر میکردم که اگه دوسش دارم باید بگم

♫♬♫ SmSmUsIc.Ir ♫♬♫

تاته جاده عشق چشمو گوش بسته برم ♫♪

امــــــــــــا………..

فکر میکردم که اگه دوسش دارم باید بگم ♫♪

تاته جاده عشق چشمو گوش بسته برم

فکر میکردم که اگه دوسش دارم باید بگم ♫♪

♫♬♫ دانلود آهنگ سیاوش یوسفی نه به داره نه به باره ♫♬♫

تاته جاده عشق چشمو گوش بسته برم

اما این جاده عشق سرعت مجاز داره ♫♪

اگه خیلی تند بری بلا به روزت میاره

اما این جاده عشق سرعت مجاز داره ♫♪

اگه خیلی تند بری بلا به روزت میاره

♫♬♫ SmSmUsIc.Ir ♫♬♫

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره ♫♪

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره ♫♪

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره ♫♪

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

♫ ♫ SMSMUSIC.IR ♫ ♫

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره ♫♪

نه به داره نه به باره،من پیاده اون سواره








برچسب ها متن آهنگ فکر میکردم که اگه دوسش دارم باید بگم پیش تو کم نمیاره این دلم از تو خوندن شده کار این دلم متن اهنگ قلبمو دادم که مال تو باشه متن اهنگ همین قلبمو دادم که مال تو باشه اهنگ عشق من دنیام با تو قشنگ شده ببین متن اهنگ من این قلبمو دادم ک مال تو باشه بدون تو نمیشه اصلا اگه زندگیمو بگیرن ازم متن آهنگ پیش تو کم نمیاره این دلم از تو خوندن شده کار این دلم متن اهنگ یه نگاهی به دلم کن که چه داغونو چه زاره یکی اینجاست که از فکر تو شب خواب نداره اهنگ خدا منو بگیر ببر به جایی یه جای خالی از این جدایی متن اهنگ خیلی سختمه نمیخوام زندگیم بدون تو شروع بشه کی گفته تو نمیتونی دنیا داره بهت میده نشونی آهنگ من این قلبمو دادم که مال تو باشه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو