loading...

دانلود موزیک درخواستی

اینکه عاشقت باشم تا تهش باشم بهترین کارهبه شرطی که مال خودم باشی و به شرطی که تو عاشقم باشی وبه شرطی که تنها نری جایی و تموم کنی این همه تنهایی وبه شرطی که مال خودم باشی و به شرطی که تو عاشقم باشی وبه

حسین بازدید : 46 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399



اینکه عاشقت باشم تا تهش باشم بهترین کاره

به شرطی که مال خودم باشی و به شرطی که تو عاشقم باشی و

به شرطی که تنها نری جایی و تموم کنی این همه تنهایی و

به شرطی که مال خودم باشی و به شرطی که تو عاشقم باشی و

به شرطی که تنها نری جایی و تموم کنی این همه تنهایی و


آخ که چه دلچسبه دیوونه با تو این دیوونه بازیا

فکرت از سرمن میره بیرون من سرم درد میکنه برای عشق

زندگیم روی رواله با جشات همه چی عین شماله با چشات

دوست دارم دنیامو آشوب کنم تا فقط حال تو رو خوب کنم

به شرطی که مال خودم باشی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو