loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ تو خود عشقی پیمان پهلوان Lyrics Music Peyman Pahlevan To Khode Eshghi ترانه و شعر آهنگ تو خود عشقی پیمان پهلوان قلبم مثل تو رو به خودش ندیده چشمام عکس تو رو رو دلم کشیده توو دلم آتیش

حسین بازدید : 37 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399

متن آهنگ تو خود عشقی پیمان پهلوان

Lyrics Music Peyman Pahlevan To Khode Eshghi

متن آهنگ تو خود عشقی پیمان پهلوان

ترانه و شعر آهنگ تو خود عشقی پیمان پهلوان

قلبم مثل تو رو به خودش ندیده
چشمام عکس تو رو رو دلم کشیده

توو دلم آتیشه مگه دل من حالیشه
یعنی قفلِ قلب تو رو به دلم وا میشه

تو خودِ عشقی من با تو خوشحالم
خوب اومده فالم خوبه که تورو دارم عشقم
تو خودِ مهتابی آخ چقد جذابی وای دمت گرم

تو خودِ عشقی من با تو خوشحالم
خوب اومده فالم خوبه که تورو دارم عشقم

تو خودِ مهتابی آخ چقد جذابی وای دمت گرم


این عشق رویایی ترین حس زمینه
آخ که خنده هات به دل میشینه
من وصلم به تو وابستم به تو تا تهش همینم

تو خودِ عشقی من با تو خوشحالم
خوب اومده فالم خوبه که تورو دارم عشقم
تو خودِ مهتابی آخ چقد جذابی وای دمت گرم

تو خودِ عشقی من با تو خوشحالم
خوب اومده فالم خوبه که تورو دارم عشقم
تو خودِ مهتابی آخ چقد جذابی وای دمت گرم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو