loading...

دانلود موزیک درخواستی

♪♪♫♫♪♪♯از وقتی رفتی با همه سردم بی تو از آدما فراریمهر کی می بیندم میگه چه حیف شبیه عکس یادگاریم ♪♪♫♫♪♪♯صد بار نیت کردم اما تو یه توی فالم نیومدی ♪♪♫♫♪♪♯یه سال دیگه گذشت زمستون شد با برف امس

حسین بازدید : 29 شنبه 20 اردیبهشت 1399


♪♪♫♫♪♪♯

از وقتی رفتی با همه سردم بی تو از آدما فراریم
هر کی می بیندم میگه چه حیف شبیه عکس یادگاریم ♪♪♫♫♪♪♯
صد بار نیت کردم اما تو یه توی فالم نیومدی ♪♪♫♫♪♪♯
یه سال دیگه گذشت زمستون شد با برف امسالم نیومدی ♪♪♫♫♪♪♯
وقتی خودت نیستی تو این هوا عطرت به درد من نمی خوره
من بی تو بارون و می خوام چیکار چترت به درد من نمی خوره


وقتی خودت نیستی تو این هوا بارون من و شکنجه می کنه
بدون تو با چتر یا بی چتر برای من فرقی نمی کنه
دنیای من بعد از تو تا دنیات از برف آدم برفی بیزاره ♪♪♫♫♪♪♯
من تو زمستونا حالم خوش نیست هر کی بهم بخنده حق داره ♪♪♫♫♪♪♯
هر روز میگم با خودم ای کاش گذشته ها دوباره بر گرده ♪♪♫♫♪♪♯
هی از خودم می پرسم این روزا کنار تو کی جام و پر کرده
♪ شعر : علیرضا مرتضی قلی ♪
وقتی خودت نیستی تو این هوا عطرت به درد من نمی خوره
من بی تو بارون و می خوام چیکار چترت به درد من نمی خوره
وقتی خودت نیستی تو این هوا بارون من و شکنجه می کنه ♪♪♫♫♪♪♯
بدون تو با چتر یا بی چتر برای من فرقی نمی کنه
♪♪♫♫♪♪♯







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو