loading...

دانلود موزیک درخواستی

از اولم نبودی مال من ما خیلی فرق داشتیم واقعا نفهمیدم آخرم چته ولی بازم دل تنگته میبینم میون آدما ببین هنوز نرفتی یادمو خیالتم قشنگه واسه من پیش تو جا موند حواس من وقتی که بارون میاد توو شهر توی ق

حسین بازدید : 29 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399

از اولم نبودی مال من ما خیلی فرق داشتیم واقعا
نفهمیدم آخرم چته ولی بازم دل تنگته

میبینم میون آدما ببین هنوز نرفتی یادمو
خیالتم قشنگه واسه من پیش تو جا موند حواس من

وقتی که بارون میاد توو شهر توی قلب من تگرگه
دل من یه باغ بی برگه

وقتی که بارون میاد توو شهر توی قلب من تگرگه

دل من یه باغ بی برگه


خیلی ها خواستن جاتو بگیرنو گفتم نه
تو رفتی ولی جات توی قلبم شد محکم تر

بعد تو با آسمون هر شب دردهامو گفتم من
یادم اومد تو بارونو دوست داشتی یه دفعه بارون زد

وقتی که بارون میاد توو شهر توی قلب من تگرگه
دل من یه باغ بی برگه

وقتی که بارون میاد توو شهر توی قلب من تگرگه
دل من یه باغ بی برگه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو