loading...

دانلود موزیک درخواستی

شبا این حال خراب خاطرت منو میده عذاب حرفایی که یادم میاد اون عاشقی رو یادم میداد دلِ من تنها شدش یه دیوونه که شب تا صبحش سر میکنه با عکسای تو لعنتی چشات دنیامه خب لعنت به همه نبودنت تو من تنهاییم

حسین بازدید : 33 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399

شبا این حال خراب خاطرت منو میده عذاب
حرفایی که یادم میاد اون عاشقی رو یادم میداد

دلِ من تنها شدش یه دیوونه که شب تا صبحش
سر میکنه با عکسای تو لعنتی چشات دنیامه خب

لعنت به همه نبودنت
تو من تنهاییمونو با هم میخوام
میدونم همش خیاله

لعنت به صدات عادت شده برام
عاشق بگی تا آخر میای منم و تنهاییام

لعنت به همه نبودنت
تو من تنهاییمونو با هم میخوام
میدونم همش خیاله

لعنت به صدات عادت شده برام
عاشق بگی تا آخر میای منم و تنهاییام


چی میشه بازم بیاد خاطر منو بازم بخواد

عشق من یادم میاد چی منو عذابم میداد

چشای ناز سیات اون همه لجبازیات
چی میشه بازم بیایی منه دیوونه رو بازم بخوایی

لعنت به همه نبودنت
تو من تنهاییمونو با هم میخوام
میدونم همش خیاله

لعنت به صدات عادت شده برام
عاشق بگی تا آخر میای منم و تنهاییام

لعنت به همه نبودنت
تو من تنهاییمونو با هم میخوام
میدونم همش خیاله

لعنت به صدات عادت شده برام
عاشق بگی تا آخر میای منم و تنهاییام

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو