loading...

دانلود موزیک درخواستی

صاف توو چشام زل بزن تو ببین که حالم بده نزن به اون راه خودتو جون به لبم اومده به خدا قسم میگره ازم همه نفسهامو چشات یه جوری میخوام تورو که بخواد هرکی یه نفس باشه جات میدونی دل بیقرارت شده عاشق نگا

حسین بازدید : 27 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399

صاف توو چشام زل بزن تو ببین که حالم بده
نزن به اون راه خودتو جون به لبم اومده

به خدا قسم میگره ازم همه نفسهامو چشات
یه جوری میخوام تورو که بخواد هرکی یه نفس باشه جات

میدونی دل بیقرارت شده عاشق نگاهت شده
گیر اون چشاته دلم ای وای

میدونی سرت جنگه هی دلِ عاشقم تنگته
عاشق نگاته دلم ای وای

میدونی دل بیقرارت شده عاشق نگاهت شده
گیر اون چشاته دلم ای وای

میدونی سرت جنگه هی دلِ عاشقم تنگته
عاشق نگاته دلم ای وای


اون چشات همه دارو ندار من ببین
رو چشام تو بشین پاتو نذار رو زمین


اون چشات خودشم همون که خواسته دلمو
جون من تو فقط نگام کن حرفی نزن

میدونی دل بیقرارت شده عاشق نگاهت شده
گیر اون چشاته دلم ای وای

میدونی سرت جنگه هی دلِ عاشقم تنگته
عاشق نگاته دلم ای وای

میدونی دل بیقرارت شده عاشق نگاهت شده
گیر اون چشاته دلم ای وای

میدونی سرت جنگه هی دلِ عاشقم تنگته
عاشق نگاته دلم ای وای

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو