loading...

دانلود موزیک درخواستی

بیا برقص که از جای پات هزار هزارتا گل بشکفهبیا بخند که از خنده هات دلم طنین عشق بشنفهبیا برقص که از جای پات هزار هزارتا گل بشکفهبیا بخند که از خنده هات دلم طنین عشق بشنفهمنو اسیر آفتاب بکنبتاب دلم رو

حسین بازدید : 33 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399

بیا برقص که از جای پات هزار هزارتا گل بشکفه
بیا بخند که از خنده هات دلم طنین عشق بشنفه
بیا برقص که از جای پات هزار هزارتا گل بشکفه
بیا بخند که از خنده هات دلم طنین عشق بشنفه
منو اسیر آفتاب بکن
بتاب دلم رو بی تاب بکن
بیا یخ دل سردمو
آتیش بزن با داغ نگات بشکن آب بکن
جل الخالق جل الخالق جل الخالق ماشالا
در همه دنیا هیچکی نداره این همه عاشق ایوالا
جل الخالق جل الخالق جل الخالق ماشالا
من به تو عاشق تو به من عاشق عاشق عاشق ایوالا

به من بگو به من بگو
چیکار کنم من از دست تو
دوست دارم دوست دارم
فدای اون چشم مست تو
گل دلو بیا بچین
که بسپرم اونو دست تو
چرا که گل تو دستای تو از رو شاخه ها تازه تر می مونه
جل الخالق جل الخالق جل الخالق ماشالا
در همه دنیا هیچکی نداره این همه عاشق ایوالا
جل الخالق جل الخالق جل الخالق ماشالا
مست چشاتم مستی و راستی من به تو دل بستم والا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو